دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری هفتمین همایش علمی مسائل اجتماعی جوانان در تبریز

برگزاری هفتمین همایش علمی مسائل اجتماعی جوانان در تبریز
هفتمین همایش علمی مسائل اجتماعی جوانان با رویکرد جوانی جمعیت به همت مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی و با همکاری معاونت امور جوانان و قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وزارت ورزش و جوانان ۸ و ۹ خرداد در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.
کد خبر : 913354

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرحسین واعظی سرپرست مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی گفت: این مرکز با همکاری معاونت امور جوانان و قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وزارتخانه، هفتمین همایش علمی مسائل اجتماعی جوانان با رویکرد جوانی جمعیت را در تاریخ ۸ و ۹ خرداد ماه ۱۴۰۳ به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و در شهر تبریز برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: این همایش علمی در راستای اجرای تکالیف مندرج در قانون جوانی جمعیت مصوب آبان ماه ۱۴۰۲ و همچنین تاکیدات دولت در خصوص اهتمام ویژه دستگاه‌ها به این موضوع و همچنین نقطه نظرات مقام عالی وزارت بر ضرورت اجرای حداکثری این قانون در حوزه‌های ملی، ستادی و استانی و با بهره‌گیری از رصد وضعیت جوانان در موضوع مذکور برگزار می‌شود.

واعظی گفت: بررسی آخرین تحولات نگرش جوانان به ازدواج و فرزندآوری در 5سال اخیر، بررسی ابعاد فرزندآوری و تاثیرات آن در پیشبرد اهداف برنامه هفتم توسعه، مطالعه تجربیات سایر کشورها در این موضوع و الگوهای ازدواج و فرزندآوری از جمله موضوعات علمی ارایه شده در این همایش خواهد بود.

برگزاری هفتمین همایش علمی مسائل اجتماعی جوانان در تبریز

وی ضمن اشاره به برگزاری کارگاه تخصصی مرتبط در حاشیه این همایش گفت: مخاطبین اصلی این هم اندیشی، معاونین فرهنگی و امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های سراسر کشور، دبیران شورای پژوهشی استانها و سمن های فعال در حوزه جمعیت و فرزندآوری هستند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته