دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1403 - 08:35
در گفت و گو با آنا

نراقی: استقلال باید بهتر بازی کند تا سد داوری‌ها را هم بردارد/ پرسپولیس صدرنشین نمی‌شد، به داور‌ها اعتراض می‌کرد

نراقی: استقلال باید بهتر بازی کند تا سد داوری‌ها را هم بردارد  پرسپولیس صدرنشین نمی‌شد، به داور‌ها اعتراض می‌کرد
بازیکن سابق استقلال گفت: اگر پرسپولیس الان در صدر جدول نبود و به خاطر اشتباه داوری، صدر را از دست می‌داد، الان به انتقاد از عملکرد داوران می‌پرداخت.
کد خبر : 913321

هادی نراقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه استقلال صدر جدول رده‌بندی را در فاصله دو هفته تا پایان لیگ برتر از دست داد، اظهار کرد: متاسفم که استقلال سرنوشت قهرمانی را که در دستان خودش بود به تیم رقیب سپرد. دلیلی نداشت که استقلال قهرمانی را به، اما و اگر بکشاند. شاید از دست رفتن صدر جدول به جذابیت و زیبایی مسابقات کمک کرد ولی بهتر بود که استقلال برابر نساجی برنده شود تا صدر جدول را به رقیب ندهد. هنوز جای امیدواری وجود دارد و ممکن است شاهد اتفاقی باشیم که نظیر آن در فوتبال ایران اتفاق نیفتاده است.

وی در مورد اینکه سرمربی و کادرفنی و بازیکنان استقلال بعد از بازی با نساجی گفتند نمی‌گذارند قهرمان شوند، تصریح کرد: اگر چنین موضوعی عنوان شده باید دلایل و عواملی که مانع قهرمانی می‌شود اعلام شود. من اطلاعاتی در این زمینه ندارم و بنابراین سکوت می‌کنم.

اشتباه داوران همیشه به ضرر تیم نیست 

بازیکن سابق استقلال در مورد اینکه سرمربی این تیم معتقد است داوری‌ها باعث شده تا استقلال صدر را از دست بدهد، عنوان کرد: بحث اعتراض به داوری همیشه بوده، استقلال باید بهتر بازی کند تا سد داوری را بردارد. موضوع اشتباه داوری همیشه در فوتبال بوده و باید برای آنکه تیم بابت اشتباه داوران متضرر نشود، فوتبال بهتری انجام دهد. البته اشتباه داوران همیشه به ضرر تیم نیست و گاهی به نفع می‌شود ولی در کل باید تیم آماده باشد تا در صورت اشتباه داور، نتیجه را از دست ندهد.

تدارکات پرسپولیس هم به تیم داوری اعتراض کردند

وی با اشاره به اینکه کری خوانی میان پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس باعث گرم شدن مسابقات می‌شود، خاطرنشان کرد: استقلال با بازی‌هایی که این فصل انجام داده از نگاه ما قهرمان است، چون مشکلات بیشتری از رقیب سنتی خود داشت و با وجود کمبود‌ها در فاصله دو هفته تا پایان این فصل، همچنان صدرنشین است. دفعه آخری هم نخواهد بود که کری خوانی را شاهد هستیم. اصلاً فوتبال ایران به کری خوانی استقلال و پرسپولیس جذاب است. از طرفی اگر پرسپولیس الان صدر جدول نبود و به خاطر اشتباه داوری، صدر را از دست می‌داد، الان به انتقاد از عملکرد داوران می‌پرداخت. دیدیم که بین دو نیمه بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان تا تدارکات تیم به تیم داوری اعتراض کردند.

داور کمر استقلال خوزستان را شکست

نراقی در مورد اینکه به نظرش میان تیم‌های استقلال و پرسپولیس، قهرمانی نصیب کدامیک خواهد شد، یادآور شد: نمی‌خواهم تلاش تیم پرسپولیس را ضایع کنم، این تیم خیلی زحمت کشید و با انگیزه کار کرد. ولی داور کمر استقلال خوزستان را شکست. بازیکن استقلال خوزستان لیز خورد و مقصر نبود، نمی‌دانم داور چگونه صحنه را دید که اخطار دوم و کارت قرمز داد؟ پنالتی که برای پرسپولیس گرفت هم، خطایی از سوی بازیکن استقلال خوزستان رخ نداد، اما داور تشخیص پنالتی داد. یک یار کمتر کمک کرد تا پرسپولیس بتواند جبران کند و نتیجه خوبی بگیرد. امیدوارم اشتباهات داوری در دو بازی آینده نباشد تا تیمی که مستحق است قهرمان شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته