دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1403 - 14:42
حیدری سیرمندی:

شهید رئیسی دنبال حل ریشه‌ای مسائل کشور بود

شهید رئیسی دنبال حل ریشه‌ای مسائل کشور بود
رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه عنوان کرد: آیت‌الله رئیسی به‌عنوان رئیس‌جمهور اقدامات زیادی انجام داد، چراکه آن شهید دنبال حل ریشه‌ای مسائل بود.
کد خبر : 913286

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا حیدری سیرمندی در نشست شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه شهید رئیسی را خادم ملت و مرد خستگی‌ناپذیر دانست و اظهار کرد: در این مدتی که شهید رئیسی به‌عنوان رئیس جمهور در حال خدمت بود توانست اقدامات زیادی انجام دهد، چراکه آن شهید دنبال حل ریشه‌ای مسائل بود.

وی افزود: مردم ما مردم روز‌های سخت هستند و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز بحران‌های زیادی را پشت سر گذاشتند و با ایمان راسخ و توکل بر خدا نگذاشتند خللی در حرکت این انقلاب به وجود بیاید.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه عنوان کرد: شرایطی که در آن قرار داریم بسیار حساس و مهم است و همه باید در این برهه کنار هم باشیم و با توجه به شهادت رئیس جمهور مردمی و ایجاد شرایط حساس، تلاش دانشگاهیان برای آگاهی رساندن مردم تا انتخاب رئیس جمهوربعدی باید مضاعف شود و تا حصول نتیجه اندکی سستی به خود راه ندهند و اسیر هجمه‌ها و شایعات دشمن نشوند.

حیدری سیرمندی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان بخشی از جامعه دانشگاهی همانند گذشته گوش به فرمان رهبری بوده و در این زمان حساس نیز آمادگی خود را برای هرگونه اقدامی اعلام می‌‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته