دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 خرداد 1403 - 12:54

رئیس جمهور آینده باید شاخصه‌های شهید رئیسی را داشته باشد

رئیس جمهور آینده باید شاخصه‌های شهید رئیسی را داشته باشد
رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه تأکید کرد: رئیس جمهور آینده باید دارای شاخصه‌های شهید رئیسی بوده و ادامه‌دهنده راه ایشان باشد.
کد خبر : 913720

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا حیدری سیرمندی در مراسم یادبود رئیس جمهور شهید و هیئت همراه اظهار کرد: آنچه بعد از این حادثه سقوط بالگرد ملت ما را دلگرم نگهداشت وجود رهبر معظم انقلاتب اسلامی و هدایت مدبرانه ایشان در این حادثه بود.

وی افزود: در این شرایط حساس دشمن دنبال تفرقه‌افکنی و تشویش اذهان مردم است؛ اما مردم مانند گذشته همگام با مقام معظم رهبری حرکت می‌کنند و نمی‌گذارند قطار انقلاب اسلامی متوقف شود.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه، انتخابات ریاست جمهوری را بسیار بااهمیت دانست و عنوان کرد: رئیس جمهور آینده باید دارای شاخصه‌های شهید رئیسی بوده و ادامه‌دهنده راه ایشان باشد.

حیدری سیرمندی متذکر شد: مسیر دشواری در پیش داریم و باید با انتخاب اصلح پرچم انقلاب اسلامی را دست رئیس جمهور بعدی بسپاریم تا مشعل انقلاب همواره روشن بماند.

حجت‌الاسلام مراد خواجه اختران استاد حوزه و دانشگاه هم در این نشست شهید رئیسی را عاشقی دانست که عشق به خدمت به مردم داشت و در این راه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته