دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1403 - 09:28

شهید رئیسی نماد بارز دلسوزی به انقلاب اسلامی بود

شهید رئیسی نماد بارز دلسوزی به انقلاب اسلامی بود
نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس گفت: شهید آیت‌الله رئیسی نماد بارز دلسوزی به انقلاب اسلامی و خدمت صادقانه به مردم بود.
کد خبر : 913161

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عباس صوفی نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی در نشست بزرگداشت شهادت آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه شهید رئیسی خدمات ارزنده‌ای به نظام ارائه کردند که در تاریخ ثبت خواهد شد، اظهار کرد: این شهید والامقام حامی واقعی مظلومان بود و این موضوع را با عملکرد خود به اثبات رساند.

وی اضافه کرد: مردم در تشییع پیکر پاک شهدا نشان دادند که پای نظام، انقلاب و آرمان‌های شهدا ایستاده‌اند و برای خدمتگزاران واقعی نظام احترام خاصی قائل هستند.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: به هرحال باید در برابر مشیت الهی تسلیم بود.

صوفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر افزود: اکنون باید دنبال برگزاری انتخاباتی باشکوه باشیم تا همچون دوران ریاست جمهوری شهید رئیسی در سطح کشور و بین‌الملل تحولات به وجود بیاید.

وی با اشاره به وضعیت قهاوند و برنامه‌های کاری خود در چهار سال پیش‌رو متذکر شد: برنامه کاری ما این است که به روستا‌ها برویم و از نزدیک در جریان مشکلات مردم باشیم.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تلاش می‌کنیم با ارتباط تنگاتنگ با دهیاران، مشکلات را در بخش با کمک خود مردم رفع کنیم.

صوفی افزود: براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی خللی در امور پیش نخواهد آمد و باید با تلاش بیش از پیش و همکاری با دیگر نماینده استان همدان، استاندار و فرماندار، کار را به بهترین شکل در این منطقه جلو ببریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته