دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1403 - 23:18

آل کثیر: فوتبال بسکتبال نیست هر توپی گل شود/ خدا بخواهد قهرمان می‌شویم+فیلم

آل کثیر: فوتبال بسکتبال نیست هر توپی گل شود  خدا بخواهد قهرمان می‌شویم+فیلم
مهاجم پرسپولیس گفت: فوتبال بسکتبال نیست که هر توپی آمد تبدیل به گل شود.
کد خبر : 913131

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی آل کثیر پس از برتری پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: این پیروزی را مدیون هواداران هستیم. وقتی ۳ بر صفر عقب افتادیم برخی هواداران رفتند، اما ممنون آنها هستیم که پای تیم ماندند. خدا را شکر نتیجه بازی را برگرداندیم و برد تاریخی شد. هر چه قدر بگویم خدا را شکر کم گفتم و ممنون از هوادارانی که ماندند و بازی را بردیم.

وی ادامه داد: بین دو نیمه معمولاً حرف خاصی باقی نمی‌ماند، ولی گفتیم برویم و نتیجه را برگردانیم. حرف خاصی باقی نمی‌ماند تا بازی را برگرداندیم. فوتبال است و پیش می‌آید که ۳ تا گل بخوریم و ۴ تا گل بزنیم. کدام فوتبالیست دوست دارد تیمش گل بخورد و ببازد. همه تلاش‌مان را کردیم ولی اتفاق افتاد و گل خوردیم. درس عبرتی شد و اتفاقی بود که در زندگی، انسان هیچ‌وقت امیدش را به آینده از دست ندهد. خواستیم و خدا کمک کرد، ممنون هوادارانی که ماندند و نتیجه بازی را برگرداندیم.

مهاجم پرسپولیس در مورد اینکه توپ‌های سخت را بهتر تبدیل به گل می‌کند، عنوان کرد: فوتبال بسکتبال نیست که هر توپی آمد تبدیل به گل شود. توپ اول که از دست دادیم، زمین خشک بود و توپ ایستاد. در نیمه دوم به زمین آب دادند و بهتر بازی کردیم. موظف هستیم که بازی‌های خوبی انجام دهیم و اگر خدا بخواهد قهرمان می‌شویم. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته