دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1403 - 11:41

وزیرخارجه اتریش شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان را تسلیت گفت

وزیرخارجه اتریش شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان را تسلیت گفت
وزیر خارجه اتریش در پیامی خطاب به سرپرست وزارت خارجه ایران، ضمن عرض تسلیت بابت شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان در حادثه سقوط بالگرد، با خانواده این عزیزان ابراز همدردی کرد.
کد خبر : 913075

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «الکساندر شالنبرگ» وزیر خارجه اتریش، روز جمعه - ۴ خردادماه - در پیامی، شهادت رئیس جمهور و وزیر امورخارجه کشورمان و تیم همراهش در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

در متن این پیام خطاب به علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه ایران آمده است: عالیجناب، مایلم در این ایام سخت به جهت انتصاب به عنوان سرپرست وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران به جنابعالی تبریک بگویم.

وی در این پیام تأکید کرد: به عنوان نماینده دولت اتریش، مراتب تسلیت خود را برای درگذشت رئیس جمهور محترم، آیت‌الله دکتر ابراهیم رئیسی و وزیر محترم امورخارجه، جناب آقای دکتر امیرعبداللهیان ابراز می‌نمایم. همچنین همدردی خود را با بستگان سانحه دیدگان سقوط بالگرد بیان می‌دارم.

ناگفته نماند که تاکنون پیش از این ۶۵ تن از سران و مقامات ارشد کشورها، سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای و شخصیت‌های شناخته شده منطقه‌ای و جهانی، به شهادت رسیدن آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی در سانحه هوایی را به دولت و ملت ایران تسلیت گفته‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته