دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1403 - 16:20

باقری: امیر دیپلماسی را در وزارت خارجه از دست دادیم و مسئولیتمان سنگین شده است

باقری: امیر دیپلماسی را در وزارت خارجه از دست دادیم و مسئولیتمان سنگین شده است
سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان گفت: مسئولیت ما سخت‌تر شده است به خصوص ما در وزارت خارجه که امیر دیپلماسی در راه پیشرفت انقلاب اسلامی و مردم ایران به شهادت رسیده است.
کد خبر : 913010

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی باقری سرپرست وزارت خارجه در گفت و گوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران جوان: این دو و نیم سالی که با شهید امیرعبداللهیان کار کردم تمامش خاطره بود، سعه صدر ایشان، تدبیر ایشان، تصمیمات به هنگام ایشان و... جزء نکات آموزنده و تکرار نشدنی بود.

وی افزود: شاید ما، چون از نزدیک با ایشان ارتباط داشتیم چندان برایمان ملموس نبود و اکنون که ایشان را از دست داده‌ایم این نکات برایمان نمود پیدا کرده است.  

سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان تأکید کرد: ما در چهل دهه قبل از اینگونه صدمات زیاد داشته‌ایم، اما اتکا به ذات باری تعالی و وحدت ملی توانسته است این درخت تنور انقلاب اسلامی را بارور‌تر کند، اینگونه فقدان‌ها نه تنها خللی در حرکت ایجاد نمی‌کند بلکه تراز جدیدی برایمان ایجاد می‌کند.  

باقری همچنین گفت: مسئولیت ما سخت‌تر شده است به خصوص ما در وزارت خارجه که امیر دیپلماسی در راه پیشرفت انقلاب اسلامی و مردم ایران به شهادت رسیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته