دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 خرداد 1403 - 15:39

دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد نجف‌آباد با خانواده شهید خدمت

دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد نجف‌آباد با خانواده شهید خدمت
رئیس، اعضای هیئت رئیسه و شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با خانواده خلبان بالگرد شهدای خدمت دیدار کردند.
کد خبر : 912767

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در منزل خلبان بالگرد شهدای خدمت، حضور یافته و با تبریک و تسلیت آسمانی شدن این شهدا از بستگان و بازماندگان شهید محسن دریانوش دلجویی کردند.

فرید نعیمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در این دیدار شهدا را چشم‌وچراغ و افتخار جامعه خواند و فقدان این عزیزان را برای سایرین مصیبتی بزرگ دانست.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد نیز گفت: برای این شهید همین افتخار بس که به همراه شهدای خدمت به دیدار خدا رفت و افتخاری برای کشور و همچنین شهرستان نجف‌آباد شد.
حجت‌الاسلام مسعود عابدی اضافه کرد:‌ بر حسب وظیفه خدمت خانواده این شهید رسیدیم تا در آخرت از شفاعت وی بهره‌مند شویم.

به گزارش آنا، سرهنگ خلبان محسن دریانوش که در هنگام مأموریت برای کشور در معیت رئیس‌جمهور و همراهان، آسمانی و بهشتی شد زاده یان چشمه از توابع چادگان و ساکن شهرستان نجف‌آباد بود که از این شهید دو فرزند به یادگار مانده، همسر خلبان شهید دریانوش، اهل نجف‌آباد و دختر شهید رضایی بوده و اخوی شهید محسن دریانوش، مهرداد دریانوش، کارمند رسمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد است. پیکر مطهر این شهید آخر هفته در گلستان شهدای شهرستان نجف آباد به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته