دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1403 - 15:21
رئیس جامعه روحانیت مبارز:

رئیس جمهور شهید در عمر پُربار خود منشأ خدمات فراوان و ماندگار بود

رئیس جمهور شهید در عمر پُربار خود منشأ خدمات فراوان و ماندگار بود
آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی با صدور پیام تسلیتی در پی حادثه بالگرد رئیس جمهور و همراهان وی نوشت: رئیس جمهور شهید درعمر پربارخود منشأ خدمات فراوان و ماندگار بود.
کد خبر : 912552

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی، رئیس جامعه روحانیت مبارز با انتشار پیام تسلیت در سوگ حادثه بالگرد رئیس جمهور و همراهان وی نوشت: شهادت حضرت حجه الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس جمهور پرتلاش، خدوم و مردمی و جناب حجه‌الاسلام والمسلمین آل هاشم امام جمعه محبوب و ارزنده تبریز و دیگر همراهان را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه و مردم شریف ایران و رهبری معظم و خانواده این عزیزان صمیمانه تسلیت می‌گوییم.

رئیس جمهور شهید درعمر پربارخود منشاء خدمات فراوان و ماندگار بود. عاش سعیدا ومات سعیدا

شهید آل هاشم نماد روحانی خلیق، مردمدار، ساده زیست و دوست داشتنی بود این هر دو بزرگوار از اعضای موثر شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز بودند و تا لحظه آخر عمر شریفشان جز خدمت به اسلام، مردم و اعتلای ایران عزیز نیاندیشیدند، نگفتند و نپیمودند.

ملت شریف و صبور ایران در طول انقلاب اسلامی پیوسته شاهد تلاش‌ها و جانفشانی‌های خدمتگزاران صادق خود بوده است و بی تردید این مسیر عزت‌بخش تداوم خواهد داشت و این حوادث کوچکترین خللی در استواری آرمان‌های انقلاب و امام و امت و مسیر مقاومت و ولایت پدید نمی‌آورد.

از خداوند منان و رئوف علو درجات این عزیزان و حشر با اجداد طاهرینشان و عزت و بهروزی برای ساکنان این سرزمین سرفراز و صبر و عافیت برای  بازماندگان و همه همکاران آنان را طلب می‌کنیم. آمین

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته