دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1403 - 18:49
از سوی مخبر صورت گرفت؛

ابلاغ اصلاحیه قانون انتخابات ریاست جمهوری برای اجرا

ابلاغ اصلاحیه قانون انتخابات ریاست جمهوری برای اجرا
سرپرست ریاست جمهوری سه قانون مصوب مجلس از جمله اصلاحیه قانون انتخابات ریاست جمهوری را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.
کد خبر : 915073

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون اصلاح مواد (۱۹) و (۲۲) قانون انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران» را که در جلسه علنی یکم خرداد ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۵ خرداد ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور ابلاغ کرد.

مخبر همچنین «قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول» را که در جلسه علنی ۶ آذرماه ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ماده (۱) و تبصره‌های (۱)، (۴)، (۵) و (۶) آن، ماده (۳) و تبصره (۳) آن، ماده (۱۰) و تبصره‌های (۲)، (۷)، (۸)، (۹) و (۱۰) آن از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام، موافق با مصلحت نظام تشخیص داده شد، برای اجرا به قوه قضائیه، وزارتخانه‌های کشور، دادگستری، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کرد.

سرپرست ریاست جمهوری «قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور» را نیز که در جلسه علنی ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب شد، برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته