دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1403 - 15:24

اجرای مطلوب برنامه‌های علمی و فرهنگی موجب رواج گفتمان‌سازی می‌شود

اجرای مطلوب برنامه‌های علمی و فرهنگی موجب رواج گفتمان‌سازی می‌شود
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر گفت:‌ اجرای مطلوب برنامه‌های علمی و فرهنگی، متضمن گسترش کمی و کیفی و رواج گفتمان‌سازی است.
کد خبر : 912544

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ انسیه ماهینی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر در نشست گروه ۱۰ منطقه‌ای جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت که به منظور برگزاری چهارمین دوره جشنواره امامت و مهدویت برگزار شد با اشاره به تأکیدات رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر جریان‌سازی و ترویج فرهنگ امامت و مهدویت توسط دانشگاه، اظهار کرد: برنامه‌های علمی و فرهنگی از دغدغه‌های مهم دانشگاه بوده و بی‌شک اجرای مطلوب این برنامه‌ها، متضمن گسترش کمی و کیفی و رواج گفتمان‌سازی است.

وی افزود: کانون مرتبط برای انجام این مهم در استان بوشهر طراحی و پای‌کار آمده که می‌تواند با تسریع در انجام امور، جامعه هدف بیشتری را در برگیرد. ضمن اینکه از سنوات قبل در این استان بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی با مشارکت دانشجویان به‌عنوان متولی اصلی انجام شده و دانشجویان سهم پررنگی در برگزاری داشته‌اند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با اشاره به موفقیت‌های استان بوشهر در عرصه‌های مختلف برنامه‌های فرهنگی کشور ادامه داد: مشاعره علوی از برنامه‌هایی است که همواره با اشتیاق شرکت‌کنندگان، علاقه‌مندان و خانواده و نیز حمایت‌های مدیران استانی توسط این دانشگاه اجرایی شده که مشاعره علوی این استان در دو سال گذشته به‌عنوان برگزیده کشوری جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت برگزیده شده است.

ماهینی اضافه کرد: آنچه در حال انجام بوده، بدون ریا و تظاهر، همه به عشق ائمه عصمت و طهارت است. همه با پای دل و از روی اعتقادات زلال، ارادت خاص قلبی به خاندان نبوت و امامت و با اخلاص کامل و به امید شفاعت در روز یوم‌الحساب در این جشنواره وارد شده‌اند. بنا به دستورالعمل‌ها، برگزاری چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت با محور زیارت جامعه کبیره و بر پایه شعر، دل نوشته، داستان، سرود و هنر‌های تجسمی در حال پی‌ریزی است.

وی با بیان اینکه افتتاحیه جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت در مشهد مقدس و اختتامیه در قم برگزار می‌شود، گفت: در این جلسه با هماهنگی‌های انجام شده مقرر شد، استان بوشهر با جشنواره مشاعره علوی، استان کهگیلویه و بویراحمد با جشنواره اقوام ایرانی، استان خوزستان با جشنواره شعر بشارت به زبان عربی و استان یزد با جشنواره شعر و مدیحه‌سرایی حضرت علی‌اکبر (ع) در بهمن‌ماه سال جاری در برنامه‌های کلی جشنواره نقش‌آفرینی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته