دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1403 - 13:39

تهاجم فرهنگی باید جدی گرفته شود

تهاجم فرهنگی باید جدی گرفته شود
مدیرکل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه ۳ دانشگاه آزاد اسلامی گفت:‌ تهاجم فرهنگی باید جدی گرفته شود و ایران مقتدر در این باره دنیا را به زانو در می‌آورد.
کد خبر : 912506

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین رحیمی مدیرکل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه ۳ دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان اظهار کرد: دو نکته اصلی که در جامعه اکنون درگیرش هستیم مقوله فرهنگی و اقتصادی است که در دانشگاه بیشترین نوک پیکان به حوزه فرهنگی برمی‌گردد.

وی ادامه داد: فرهنگ مجموعه آداب، سنن و رسومی است که در جامعه با آن سر کار داریم و این فرهنگ ما را تشکیل می‌دهد. اقلیم‌ها و برخورد‌های مختلف نشان می‌دهد که چه تصمیمی در مقابل برنامه باید داشته باشیم.

مدیرکل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایت منطقه ۳ دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در موضوع فرهنگی عنوان کرد: در زمینه تهاجم فرهنگی در کشور تحرکاتی داشتیم بعد مغفول ماند. تهاجم فرهنگی باید جدی گرفته شود و ایران مقتدر در این باره دنیا را به زانو در می‌آورد.

رحیمی بیان کرد: مقوله فرهنگی در دانشگاه را جدی بگیریم و حوزه فرهنگی را پشتیبانی کنیم اگر منتظر بمانیم که دیگران چه کار می‌کنند قطعاً راه به جایی نخواهیم برد، همه حوزه‌ها با توجه به رسالت خود باید در زمینه فرهنگی پیشگام باشند و اگر دست‌به‌دست هم ندهیم عملاً کار‌ها عقیم می‌ماند.

وی ادامه داد: در مقوله تربیتی، اجتماعی، روانشناسی و اخلاقی وظیفه‌ای که امروز داریم درست تربیت کردن فرزندان بوده تا آینده فرزندان با تربیتی داشته باشیم پس رسالت استادی، معلمی و مقوله مدیریتی در دانشگاه بسیار مهم است.

به گزارش آنا، در حاشیه این نشست حسین رحیمی مدیرکل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایت منطقه ۳ دانشگاه آزاد اسلامی و هیئت همراه و سهیل شکری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با حضور در یادمان شهدای گمنام با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته