دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1403 - 11:55
حمیدی‌فر مطرح کرد؛

طراحی الگوی تربیتی مدارس سما براساس آمایش سرزمینی

طراحی الگوی تربیتی مدارس سما براساس آمایش سرزمینی
رئیس امور دانشکدگان تعلیم و تربیت اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: الگوی تربیتی مدارس سما براساس آمایش سرزمینی طراحی و در اختیار مدارس قرار می‌گیرد.
کد خبر : 912467

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فاطمه حمیدی‌فر رئیس امور دانشکدگان تعلیم و تربیت اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی از مدارس سمای مرودشت بازدید و با مدیران این مدارس گفت‌و‌گو کرد.

رئیس امور دانشکدگان تعلیم و تربیت اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی در این دیدار گفت: الگوی تربیتی مدارس سما براساس آمایش سرزمینی طراحی و در اختیار مدارس قرار می‌گیرد.

طراحی الگوی تربیتی مدارس سما براساس آمایش سرزمینی

حمیدی‌فر با بیان اینکه الگوی تربیتی مدارس سما براساس بافت ایرانی اسلامی در حال شکل‌گیری است، به تبیین بررسی راهکار‌های توسعه تعامل و راه‌های همکاری دانشکدگان تعلیم و تربیت اسلامی با مدارس سما بر لزوم هدفمند بودن این تعامل تأکید و خواستار بررسی و تحلیل علمی رویکرد‌های موجود در مدارس شد.

وی با تأکید بر بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت‌های موجود و افزایش بررسی رویکرد‌های تربیتی مدارس؛ تشکیل تیم‌های تخصصی برای هر مدرسه، پایش فعالیت‌های مدارس براساس رویکرد غالب توسط اعضای علمی را خواستار شد.

رئیس امور دانشکدگان تعلیم و تربیت اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی ابراز امیدواری کرد که این تعامل بین دانشکدگان و مدارس بتواند منجر به بهبود سطح آموزشی و مهارتی طرفین شود.

طراحی الگوی تربیتی مدارس سما براساس آمایش سرزمینی

کمال محمدزاده مدیرکل امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت هم گزارشی از عملکرد مدارس سما بیان کرد.

به گزارش آنا، در این بازدید محمد شعبانی معاون امور مدارس سمای استان فارس، لوافیان رئیس امور توسعه و استقرار واحد‌های آموزشی و حوزه مدارس، عباس قلتاش معاون دانشکده تعلیم و تربیت، مدیران و کارکنان مدارس حضور داشتند.

در پایان از دانش‌آموزان ملی‌پوش مدارس سمای مرودشت تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته