دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1403 - 16:14
چگین مطرح کرد؛

طراحی نقشه‌ راه گروه‌های دانشی مهم‌ترین هدف نظام‌نامه مدیریت دانش

طراحی نقشه‌ راه گروه‌های دانشی مهم‌ترین هدف نظام‌نامه مدیریت دانش
رئیس دانشکدگان فرهنگ و تمدن دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: طراحی نقشه‌ راه گروه‌های دانشی مهم‌ترین هدف نظام‌نامه مدیریت دانش است.
کد خبر : 911754

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، میثم چگین رئیس دانشکدگان فرهنگ و تمدن دانشگاه آزاد اسلامی با رئیس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس دانشکدگان فرهنگ و تمدن دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست با اشاره به نظام‌نامه مدیریت دانش و ساختار جدید ایجاد شده در دانشگاه آزاد اسلامی به تبیین فعالیت‌های دانشکدگان فرهنگ و تمدن پرداخت.

چگین عنوان کرد: نظام‌نامه مدیریت دانش در راستای نیل به اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی با موضوعات ارتقای کیفیت و کارآمدی دوره‌های تحصیلی، ارتقای پاسخگویی و قابلیت حل مسئله، فعالیت منسجم، هم‌افزایی شبکه‌ای و به منظور ارتقای سطح علمی دانشگاه و افزایش سطح مشارکت اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تدوین شده است.

طراحی نقشه‌ راه گروه‌های دانشی مهم‌ترین هدف نظام نامه مدیریت دانش

وی افزود: طراحی نقشه‌ راه گروه‌های دانشی مهم‌ترین گام است، به این معنا که در چارچوب وظایف و مأموریت‌های مشخص‌شده برای دانشکدگان فرهنگ و تمدن به طراحی چارچوب برنامه راهبردی مبتنی بر سند تحول و تعالی دانشگاه پرداخته شود تا براساس آن، علاوه‌بر شناسایی الزامات مورد نیاز، امکان خودارزیابی در پایان هر دوره نیز مهیا شود.

رئیس دانشکدگان فرهنگ و تمدن دانشگاه آزاد اسلامی تبیین کرد: هدف اصلی، بهره‌گیری یکپارچه از توان تخصصی گروه‌های دانشی و اتخاذ تصمیمات اثرگذارتر علمی است، بنابراین از این رهگذر شاهد نتایج مثبتی از قبیل بهبود تعامل، هماهنگی و همکاری گروه‌های آموزشی در واحد‌ها و مراکز، کیفیت‌بخشی، رشد و ارتقای سطح علمی دانشگاه آزاد، انسجام ساختاری و ارتباط موثر گروه، دانشکده و دانشکدگان، شبکه‌سازی مشارکت اعضای هیات‌علمی و بهره‌مندی از ظرفیت ارزشمند استادان و گروه‌های تخصصی در فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، سیاستگذاری و تحول علوم خواهیم بود.

در ادامه این نشست سیروس فارسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و معاونان به بیان دیدگاه‌ها و نظر خود پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته