دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه؛

آیت‌الله رئیسی با روحیه‌ خستگی‌ناپذیر مصداق عملی مجاهد در راه خدمت به مردم بود

آیت‌الله رئیسی با روحیه‌ خستگی‌ناپذیر مصداق عملی مجاهد در راه خدمت به مردم بود
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی عنوان کرد: آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی با روحیه‌ای خستگی‌ناپذیر و شجاعتی مثال‌زدنی مصداق عملی مجاهدت در راه خدمت به مردم بودند و در نهایت در همین مسیر به مقام بلند شهادت نایل شدند.
کد خبر : 912376

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان را به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت گفت و رئیس جمهور را مجاهد و شهید راه خدمت به مردم دانست.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و هیئت همراه ایشان آن هم در بحبوحه و گرماگرم عزیمت به نقاطی که حتی شاید تا به حال هیچ مسئولی بدان جا قدم ننهاده بود، خبری ناگوار،  اتفاقی بسیار تلخ و مصیبتی بزرگ بود خاصه برای مردم نقاط دوردست کشور که تازه طعم شیرین خدمت را چشیده بودند.

خادم‌الرضا؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی با روحیه‌ای خستگی‌ناپذیر و شجاعتی مثال زدنی مصداق عملی مجاهدت در راه خدمت به مردم بودند و در نهایت در همین مسیر به مقام بلند شهادت نایل شدند.

پیگیری و پیجویی مردم عزیز ایران از حال رئیس جمهور و استغاثه از درگاه باری تعالی در مساجد و امامزادگان برای سلامت ایشان آن هم به صورت خودجوش و برنامه‌ریزی‌نشده نشان‌دهنده محبوبیت زیاد رئیس جمهور و شکل گرفتن وفاق ملی در بزنگاه چنین حوادث تلخ و جانسوزی است.

این جانب شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و بازماندگان ایشان تسلیت می‌گویم و معتقدم که راه خدمت به مردم بیشتر از گذشته گسترانیده شده و با رفع موانع آن توسط رئیس جمهور خدوم و شهیدمان حتما رهرو خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته