دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1403 - 16:23

آغاز مسابقات کشوری بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی

آغاز مسابقات کشوری بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی
مسابقات کشوری بسکتبال پسران با حضور قهرمانان بسکتبال مناطق ده‌گانه دانشگاه‌ آزاد اسلامی آغاز شد.
کد خبر : 912289

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات کشوری بسکتبال پسران با حضور قهرمانان بسکتبال مناطق ده‌گانه دانشگاه‌ آزاد اسلامی یادواره دانشجوی شهید رضا آذربار به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه آغاز شد.

سرپرست فنی مسابقات کشوری بسکتبال پسران با تأکید بر اهمیت آن در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: مسابقات بسکتبال دانشجویی ویژه پسران با حضور ۱۰ تیم که هرکدام قهرمان مناطق خود از بین سه تا چهار دانشگاه آزاد اسلامی  کشور هستند از امروز آغاز شده است.

عاشور محمد گل‌محمدی افزود: این مسابقات به صورت گروهی در دو گروه سه تیمی و یک گروه چهار تیمی برگزار و هر روز چهار مسابقه برگزار خواهد شد که نخستین مسابقه امروز بین دو تیم تهران و شهرکرد در حال برگزاری است.

وی درباره کیفیت تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات بسکتبال توضیح داد: امروز روز نخست این مسابقات است و برای اظهارنظر زود است؛ اما با توجه به حضور بازیکنان اصلی تمام تیم‌ها و تعطیلی لیگ بسکتبال کیفیت این مسابقات بالاست.

علی شعرباف نماینده سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات کشوری بسکتبال پسران هم درباره مطرح کرد: از تلاش مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه به‌خصوص رئیس این دانشگاه سپاسگزارم.

مسابقات کشوری بسکتبال تا پنجم خرداد ادامه دارد و روز‌های پنج‌شنبه و جمعه مسابقات نیمه‌نهایی و فینال برگزار و از روز ششم خرداد رقابت‌های بسکتبال خواهران به میزبانی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته