دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1403 - 11:00

منظمی: مرادی با نظر فدراسیون با تیم ملی والیبال به برزیل نرفته/ کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نیست

منظمی: مرادی با نظر فدراسیون با تیم ملی والیبال به برزیل نرفته  کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نیست
سرپرست دبیری فدراسیون والیبال گفت: مرادی با نظر فدراسیون و با اطلاع رئیس فدراسیون در دوبی مانده تا مشکلش حل شود.
کد خبر : 911892

امیرحسین منظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد اینکه تیم ملی والیبال ایران در حالی وارد لیگ ملت‌ها می‌شود که کمبود بازی‌های تدارکاتی از نگاه کارشناسان چالش بزرگی برای این تیم در مسیر کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس است، اظهار کرد: الحمدالله شرایط تیم ملی بسیار خوب است، قطعاً کم و کاستی‌هایی در مسیر آماده‌سازی تیم ملی وجود داشته، الان تمرینات تیم ملی در کمپ اصلی تیم ملی برزیل دنبال می‌شود. تا دو روز آینده تیم ملی به هتل محل استقرار خود برای برگزاری بازی‌های اصلی خود خواهد رفت.  

وی ادامه داد: به شرایط تیم ملی امیدواریم و با توجه به توانایی‌هایی که نزد ملی‌پوشان سراغ دارم اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد. از مردم عزیزمان می‌خواهم تا برای موفقیت تیم کشورشان دعا کنند و انرژی مثبت بفرستند. کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نیست. از تمام ظرفیت‌هایی که در اختیار داشتیم نهایت استفاده را بردیم تا یکی از تیم‌هایی باشیم که جواز صعود به المپیک را کسب می‌کنند.

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال در مورد مصدومیت‌ها و غیبت بازیکنانی که تیم ملی را همراهی نکردند شرایط را برای کسب سهمیه المپیک سخت‌تر نمی‌کند، عنوان کرد: خدا را شکر همه چیز خوب است و تیم ملی تمرینات را به خوبی دنبال می‌کند. روز گذشته با پیمان اکبری مربی تیم ملی در برزیل صحبت کردم، او شرایط بسیار خوب توصیف کرد و اینکه دو بازی تدارکاتی با برزیل کمک زیادی کرده تا ملی‌پوشان هماهنگ‌تر از قبل شوند. فقط نیاز تیم ملی این است که بازیکنان به این باور برسند توانایی کسب سهمیه المپیک را از دل مسابقات لیگ ملت‌ها دارند و باید در مصاف با حریفان نتایجی بگیرند که آنها را به هدف‌شان برساند.

منظمی در مورد اینکه وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون تیم ملی به دلیل مسائل مالی فقط تا فرودگاه دبی همراه تیم ملی بوده و سپس ناپدید شده و اگر او از قبل مشکل خود را می دانسته چرا فدراسیون وی را به عنوان مدیر تیم ملی در سفر به برزیل معرفی کرده عنوان کرد: امیر خوش خبر از ابتدا آماده سفر بود و با اطلاع و آگاهی فدراسیون با توجه به مشکلی که برای نایب رئیس فدراسیون پیش آمد به تیم ملی اضافه شد. مرادی با نظر فدراسیون و با اطلاع رئیس فدراسیون در دبی مانده تا مشکلش حل شود و سپس به اردوی تیم ملی اضافه شود.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته