دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دانشگاه‌ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ قرآنی بین جوانان دارند

دانشگاه‌ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ قرآنی بین جوانان دارند
رئیس دانشگاه کردستان گفت: دانشگاه‌ها به عنوان مراکز علم و دانش، نقش مهمی در ترویج فرهنگ قرآنی بین جوانان دارند.
کد خبر : 911876

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حامد قادرزاده رئیس دانشگاه کردستان در آیین اختتامیه سی وهشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور ضمن خیرمقدم و تبریک دهه کرامت و میلاد فرخنده امام هشتم اظهار کرد: مفتخریم که استان کردستان میزبان سی و هشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی وزارت عتف است.

 وی ضمن ارائه گزارش کوتاهی از اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این رویداد ابراز داشت: در سی و هشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های کشور که به میزبانی دانشگاه کردستان در سنندج برگزار شد، در مجموع ۴۰۰ دانشجو از سراسر کشور در ۹ بخش، ۴۱ رشته در ۳ سالن مجزا در بخش آقایان و بانوان به رقابت با یکدیگر پرداختند.

 وی اذعان کرد: در این دوره از جشنواره قرآن و عترت دانشجویی ۱۶ تن از اساتید برجسته کشوری آقا و بانو داوری این مسابقات را به عهده داشتند.

 قادرزاده ضمن قدردانی از معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان بیان کرد: طی ماه‌های اخیر همکاران معاونت فرهنگی دانشگاه و دانشجویان با تشکیل کمیته‌های مختلف در برگزاری این برنامه تلاش مضاعف داشتند که جای قدردانی دارد.

رئیس دانشگاه کردستان بیان کرد: دانشگاه‌ها به عنوان مراکز علم و دانش، نقش مهمی در ترویج فرهنگ قرآنی در بین جوانان دارند و برگزاری جشنواره‌هایی مانند جشنواره قرآن و عترت می‌تواند فرصتی مناسب برای دانشجویان باشد تا با آموزه‌های قرآن کریم بیشتر آشنا شده و در مسیر تعالیم آن گام بردارند.

قادرزاده اضافه کرد: خدا را شاکریم که با وجود همه هجمه‌ها علیه دین اسلام، روز به روز بر تعداد مسلمانان در دنیا اضافه می‌شود و قرآنیان در حال افزایش هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته