دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گردهمایی امام رضایی‌ها امشب در میدان ولیعصر(عج)/ اجرای صلوات خاصه امام‌رضا(ع) و نقاره‌زنی ساعت ۲۰

گردهمایی امام رضایی‌ها امشب در میدان ولیعصر(عج)  اجرای صلوات خاصه امام‌رضا(ع) و نقاره‌زنی ساعت ۲۰
امشب در میدان حضرت ولیعصر(عج) رأس ساعت ۲۰ ، صلوات خاصه امام رضا (ع) به صورت همگان پخش و قرائت خواهد شد. همچنین مپینگ و نقاره‌زنی در میدان ولیعصر(عج) و نورافشانی ویژه‌ای اجرا خواهد شد.
کد خبر : 911825

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عصر امروز تهران میزبان جشن بزرگ امام رضایی‌ها خواهد بود. این جشن با مشارکت مردم در 2 کیلومتر از میدان هفت تیر تا میدان حضرت ولیعصر(عج) برپا خواهد بود. 

قرار است از مردم در چایخانه‌ها و از کودکان در فضایی که تحت عنوان شهربازی پذیرایی شود. اجرای سرود، نقاره زنی و مداحی از جمله دیگر برنامه‌هاست.

رأس ساعت ۲۰ ، صلوات خاصه امام رضا (ع) به صورت همگان پخش و قرائت خواهد شد. همچنین مپینگ و نقاره‌زنی در میدان ولیعصر(عج) و نورافشانی ویژه‌ای اجرا خواهد شد.

شرکت کنندگان در این جشن امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ می توانند از ایستگاه‌های شهدای هفتم تیر، میدان حضرت ولی‌عصر (عج)، میدان جهاد، تئاتر شهر و بوستان لاله به مراسم برسند.

به همین مناسبت ناوگان اتوبوسرانی تهران با آمادگی کامل برای تسهیل جابجایی شرکت کنندگان در مراسم جشن ویژه امام رضایی‌ها حد فاصل میدان شهدای هفتم تیر و میدان ولیعصر (عج) خدمات رسانی خواهد کرد. 

علاوه بر تقویت خطوط، اتوبوس‌های این شرکت از ۸ مبدأ: میدان آزادی، شهرک شهید بروجردی، میدان خراسان، شهرک شهید محلاتی، میدان رسالت، میدان راه آهن، صادقیه و شهرری نسبت به انتقال شرکت کنندگان به محدوده برگزاری مراسم اقدام خواهند کرد.

اما افرادی که برای حضور در این جشن بزرگ بخواهند خود را با اتوبوس به مراسم برسانند خدمات رسانی شرکت اتوبوسرانی از ساعت 14 امروز آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته