دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1403 - 15:09

عملیات ضدصهیونیستی در حیفا/ حادثه امنیتی سخت برای نیروهای اشغالگر در شمال غزه

عملیات ضدصهیونیستی در حیفا  حادثه امنیتی سخت برای نیروهای اشغالگر در شمال غزه
منابع عبری‌زبان ازکشته شدن ۵ نظامی و زخمی شدن ۳ صهیونیست دیگر در نتیجه برخورد خودرو با آنها و گریختن راننده خبر دادند.
کد خبر : 911743

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، منابع رژیم صهیونیستی از زیرگرفتن نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با خودرو در حیفا خبر دادند.

براساس گزارش شبکه خبری المیادین، منابع مذکور همچنین اعلام کردند که در این عملیات ضدصهیونیستی ۵ تن از نظامیان رژیم اشغالگر کشته شده‌اند.

منابع خبری رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کردند این اتفاق در ورودی پایگاه نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در پیاده‌رو خیابان «موشه دایان» در حیفا رخ داده و راننده خودرو توانسته است از محل حادثه فرار کند.

پیشتر نیز منابع عبری‌زبان از وقوع حادثه امنیتی برای نیروهای لشکر ۹۸ ارتش رژیم صهیونیستی در شمال غزه خبر دادند.

منابع عبری‌زبان اعلام کردند که حادثه امنیتی برای نیروهای اشغالگر اسرائیلی در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه اتفاق افتاده است.

در همین راستا، رسانه‌های عبری‌زبان گزارش دادند همه بیمارستان‌های شهر قدس و تل آویو برای پذیرش مجروحان و کشته‌های کمین سخت در شمال نوار غزه به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

این منابع تاکید کردند که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه جبالیا در کمین سختی گرفتار شدند.

برخی منابع از کشته شدن دست‌کم سه نظامی از نیروهای یگان چتربازان ارتش صهیونیستی و زخمی شدن شمار زیادی در این کمین خبر می‌دهند.

از سوی دیگر برخی منابع نیز از کشته و زخمی شدن حدود ۲۰ نظامی اسرائیلی خبر داده و اعلام کردند که حال اکثر مجروحان وخیم است.

منابع اسرائیلی اذعان کردند که بر اثر انفجار یک ساختمان بمب‌گذاری شده در جبالیا در شمال شرق غزه حدود ۲۰ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی کشته و زخمی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته