دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بهار کتابخوانی|

استقبال از «ام‌علاء» و «در فاصله دو بوسه» در نمایشگاه کتاب تهران

استقبال از «ام‌علاء» و «در فاصله دو بوسه» در نمایشگاه کتاب تهران
دو کتاب «ام‌علاء» و «در فاصله دو بوسه» از آثار منتشر شده در انتشارات شهید کاظمی با استقبال بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب تهران مواجه شده است.
کد خبر : 911468

مسئول غرفه انتشارات شهید کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری آنا گفت: کتاب‌های مرتبط با ادبیات مقاومت و پایداری مورد استقبال عموم مردم است.

مجید شکراللهی در حاشیه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تصریح کرد: در این دوره از نمایشگاه انتشارات شهید کاظمی از بین ۷۰۰ عنوان کتاب خود بیش از ۳۵۰ عنوان کتاب را در نمایشگاه معرفی کرده است.

وی افزود: کتاب‌های «ام علاء»، «مرد ابدی» و «دورت بگردم» جدیدترین‌هایی است که امسال در نمایشگاه معرفی کردیم و با استقبال قابل توجه نیز مواجه شده است.

مسئول غرفه انتشارات شهید کاظمی تاکید کرد: درعین حال کتاب‌های جدید از جمله «در فاصله دو بوسه»، «تصویری در بند»، «گرای باقر» و «یک خورشید و آفتاب» نیز معرفی شده است.

شکراللهی با تاکید به اینکه این انتشارات در حوزه ادبیات پایداری و مقاومت و انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و جریان شناسی فعالیت دارد، بیان داشت: کتاب «ام علاء» و «در فاصله دو بوسه» با استقبال مواجه شده است.

وی تاکید کرد: همچنین کتاب‌های «دورت بگردم»، «مردی با آرزوی دوربرد»، «هفتاد و دومین غواص»، «دیدم که جانم می‌رود»، «کتاب مار و پله»، و «مرد ابدی» و «نفوذ در موساد» مورد توجه قرار گرفته است.

لازم به ذکر است سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در محل مصلای تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته