دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1403 - 11:38

حقدادی بعد از انصراف از مجمع انتخابی ژیمناستیک: به هیچ وجه ناراحت نیستم+فیلم

حقدادی بعد از انصراف از مجمع انتخابی ژیمناستیک: به هیچ وجه ناراحت نیستم+فیلم
کاندیدای انصراف دهنده فدراسیون ژیمناستیک اعلام کرد به هیچ وجه ناراحت نیست و راجع به مسائل حاشیه‌ای صحبت نمی‌کند.
کد خبر : 911071

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، عابد حقدادی پس از انصراف از مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک اظهار کرد: امیدوارم با رویکرد جدید که فدراسیون پس از این انتخابات در پیش می‌گیرد و با تعاملی که با همه اعضای مجمع و رسانه‌ها، پیشکسوتان، مربیان، داوران و همه ذینفعان جامعه ژیمناستیک می‌کند، روز‌های خوبی در انتظار این ورزش باشد. من در بدو ورود کیومرث هاشمی به وزارت ورزش گفتم، چون تمام مراتب مدیریتی را در کشور تجربه کرده‌اند، تجربیات بسیار زیادی در معاونت ورزش قهرمانی، در استان‌ها، در دفتر امور مشترک و در ریاست کمیته ملی المپیک داشتند، مسائلی که در دهه ۸۰ برای فوتبال ما به وجود آمد با تدبیر او حل شد.  

وی ادامه داد: مشکل ژیمناستیک هم با تدبیر هاشمی حل خواهد شد. ان‌شاءالله به المپیک و رویداد‌های بعدی فکر کنیم. به قهرمانان و توسعه زیرساخت‌ها فکر کنیم. اینکه بخواهیم فضای گلایه و مسائل حاشیه‌ای مطرح کنیم کمکی به ورزش کشور نمی‌کنیم. من به عنوان سرباز ورزش کشور و کسی که پوست و گوشت و استخوانم از ورزش است، آن چیزی که بزرگان ورزش کشور صلاح بدانند همه به آن عمل کنیم. ان‌شاءالله به موفقیت ورزش کشور و به اهتزاز درآمدن ورزش کشور فکر کنیم. این برای ما مهم است و افراد و اشخاص اهمیتی ندارند.  

کاندیدای انصراف دهنده فدراسیون ژیمناستیک در مورد اینکه می‌پذیرد در دوره گذشته که انتخابات باطل شد هم اگر اینچه درگاهی حضور داشت او رأی نمی‌آورد، تصریح کرد: من راجع به مسائل حاشیه‌ای صحبت نمی‌کنم. آنچه لازم بود در مجمع و در این مصاحبه گفتم.  

حقدادی در مورد اینکه مکدر به نظر می‌رسد، گفت: نه، به هیچ عنوان و به هیچ وجه ناراحت نیستم و خواهش می‌کنم من را به حاشیه نبرید.   

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته