درخواست صحرایی برای حضور دانشآموزان در محیطهای مختلف یادگیری
وزیر آموزش و پرورش از سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی خواست تا سازوکاری مشخص کنند که دانشآموزان با توجه به موضوع درس، در محیطهای مختلف یادگیری حضور یابند.
به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در صفحه ویراستی خود در این خصوص نوشت: «ضمن تقدیر از اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وقتی که برای آیندهسازان ایران اسلامی گذاشتهاند.»
وی در ادامه آورده است: «از همکارانم در سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی میخواهم سازوکاری مشخص کنند تا دانشآموزان با توجه به موضوع درس در محیطهای مختلف یادگیری از جمله برای دانشآموزان تهرانی حضور در وزارتخانههای مربوطه و دیدار با مسئولان را در برنامه خود داشته باشند.»
انتهای پیام/
توسط متخصصان یک شرکت دانشبنیان؛
گیرندههای نقشهبرداری ماهوارهای تولید شد
آیا سرفصل های درسی در مدارس و دانشگاهها نیاز به بازنگری دارد؟