دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 خرداد 1395 - 09:48

طرح اهدای علم با اعطای کتاب در واحد نراق اجرایی شد

همزمان با پایان ترم تحصیلی دانشگاه‌ها جزوات و کتب زیادی که مربوط به این ترم بوده و غیر قابل استفاده برای دانشجویان شده، در بهترین حالت به گوشه انباری‌ها سپرده می‌شود.
کد خبر : 90876

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق سعی کرده استتا این جزوات و کتاب‌ها را با ایجاد روشی به چرخه علم آموزی بازگرداند و موجب کاهش هزینه تحصیلی دانشجویان و جلوگیری از مصرف بی‌رویه کاغذ برای انتشار کتب و جزوات دانشگاهی شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق در این باره به خبرنگار آنا گفت: «طرح جمع‌آوری جزوات و کتب درسی در سال 94 در دو مرحله در واحد نراق به‌صورت آزمایشی انجام شد و بیش از 385 جلد کتاب، جزوه و 200 جلد ادعیه در حاشیه دو مراسم یادواره شهدای دانشجو و طلبه شهرستان و مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان شهرستان و دانشگاهیان جمع آوری شد.


دکتر حسن خیری افزود:‌ «بر اساس تجربه به دست آمده قرار شد با آغاز فصل امتحانات نسبت به دایر کردن ایستگاه‌های جمع آوری جزوات و کتب بلااستفاده در بیرون از سالن امتحانات برنامه ریزی شود تا در همان محل دانشجویان ترم‌های آینده بتوانند کتب و جزوات تحویلی را برای ترم‌های آتی خود تهیه کنند.»


وی خاطرنشان کرد: «این طرح مختص دانشجویان نیست و همه دانشگاهیان و افراد خارج از دانشگاه نیز می توانند با اهدای کتب خود به این طرح بپیوندند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته