بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركتها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شادی مالکی در حاشیه بازدید از دفاتر تاکسیرانی مناطق گفت: هدف از بازدید دفاتر مناطق این است که از نزدیک با خدمترسانی در مراکز و همچنین مشکلات تاکسیرانان آشنا شویم و در راستای بهبود شرایط این قشر زحمتکش گام برداریم.
وی هدف از راهاندازی دفاتر را تمرکززدایی در سازمان تاکسیرانی دانست و افزود: بر همین اساس دفاتری در مناطق ۲۲ گانه افتتاح شده و خدماتی نظیر انواع خدمات اداری، رفاهی، خدمات خرید و فروش خودرو و ... در آن ارائه میشود. مالکی ادامه داد: یکی از بزرگترین مطالبات تاکسیرانان در خصوص دفاتر، افزایش سرعت عملکرد دفاتر در اجرای درخواستهایشان به ویژه امور دفتری بود و همچنین تقاضا داشتند دریافت هزینهها توسط شرکتها نظاممند شود.
سرپرست سازمان تاکسیرانی بر تداوم این بازدیدها تاکید کرد و گفت: ما بهصورت هفتگی از دفاتر و شرکتها بازدید خواهیم داشت تا با ارتباط مستقیم و بیواسطه با تاکسیرانان، برای حل مشکلات و چالشهایشان گام برداریم. در این بازدیدها تعدادی از تاکسیرانان به بیان مشکلاتشان در خصوص نوسازی تاکسیها، بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی، سیما تاکسی و یا ثبتنام برای پروانه اشتغال پرداختند. همچنین برخی از تاکسیرانان با توجه به مشکلات مالی درخواست تسهیلاتی در خصوص بهسازی خودروهایشان داشتند.
انتهای پیام/