دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شادی مالکی در جمع خبرنگاران:

200 دستگاه تاکسی برقی تحویل رانندگان تاکسی می‌شود

200 دستگاه تاکسی برقی تحویل رانندگان تاکسی می‌شود
شادی مالکی سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: در گام نخست 200 دستگاه تاکسی برقی تحویل رانندگان تاکسی خواهد شد.
کد خبر : 916263

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شادی مالکی در حاشیه مراسم  امروز بیست و یکم خرداد ماه تحویل تاکسیر‌های برقی با بیان اینکه در گام نخست 200 دستگاه تاکسی برقی تحویل رانندگان تاکسی خواهد شد گفت: سایر خودرو‌های برقی نیز تا چند هفته اینده وارد مدار شده و تحویل رانندگان می‌شود.

مدیرعامل شرکت ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو‌های تهران با بیان اینکه حرکت به سمت برقی سازی یک الزام است که با تدبیر دولت و شهرداری تهران در راستای کاهش الودگی هوا و ارتقا خدمات رسانی به  شهروندان در اولویت کار قرار گرفته است گفت:  با توجه به فراهم شدن شرایط قرار است براساس برنامه ریزی‌ها ۵۵ هزار تاکسی و ۱۰ هزار ون برقی وارد ناوگان شود که بخشی از تاکسی‌ها دیل تفاهم نامه با شرکت‌های خودروساز که بعد از دریافت استاندار‌ها و پلاک خودرو وارد مدار می‌شود.

وی با بیان اینکه رونمایی امروز در کرمان موتور به دبیل  تفاهم نام تامین دو هزار  دستگاه خودروی برقی بوده است گفت: شهرداری تهران ۳۰۰ تومان  وام با بازپرداخت ۳ درصد با همکاری صندوق کارآفرینی امید  و خودروساز ۶۰۰ میلیون تومان وام با درصد کم پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته