دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1403 - 11:19
پژوهشگر حکمرانی و فلسفه در گفت‌وگو با آنا:

صدای شکسته شدن استخوان‌های لیبرالیسم و نئولیبرالیسم به گوش می‌رسد

صدای شکسته شدن استخوان‌های لیبرالیسم و نئولیبرالیسم به گوش می‌رسد
پژوهشگر حکمرانی و فلسفه با بیان اینکه صهیونیسم دیگر در بین جهانیان آبرویی ندارد و باید موجودیت رژیم صهیونیستی را رو به زوال دانست، گفت: صدای شکسته شدن استخوان‌های لیبرالیسم و نئولیبرالیسم شنیده می‌شود.
کد خبر : 908322

احمد شعبانی‌راد پژوهشگر حکمرانی و فلسفه و دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با اشاره به خیزش سراسری دانشجویان و استادان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در حمایت از مردم مظلوم غزه و اعلام برائت از جنایات رژیم کودک‌کُش صهیونیستی اظهار کرد: بازداشت گسترده و ضرب و شتم دانشجویان و استادان معترض دانشگاه‌های آمریکا بار دیگر نشان داد دفاع لیبرالیسم از آزادی بیان پوشالی و دروغین است.

وی اضافه کرد: این روز‌ها که برخورد با معترضان به جنایات رژیم صهیونیستی در آمریکا به‌خصوص دانشگاه‌های آن به اوج خود رسیده و پلیس آمریکا از ابزار‌های گوناگون برای سرکوب خیزش دانشجویان استفاده می‌کند از هر زمان دیگری روشن‌تر شده که نظام سلطه به‌خصوص آمریکا در موضوع آزادی بیان دچار دوگانگی و تضاد جدی است و هرکجا که منافع غرب تهدید شود شعار‌ها و ادعا‌ها تغییر جهت پیدا می‌کند.

پژوهشگر حکمرانی و فلسفه یادآور شد: دولت آمریکا با شدید‌ترین و وحشیانه‌ترین روش‌ها ندای انسان‌دوستی دانشجویان و استادان دانشگاه را سرکوب می‌کند و دنبال بستن دهان دانشجویان معترضی است که فریاد اعتراضی آنها به گوش جهانیان رسیده است.

شعبانی‌راد متذکر شد: این روز‌ها بیش از هر زمان دیگری حمایت دولت آمریکا از جنایات رژیم کودک‌کُش صهیونیستی نمایان شده و وجدان‌های بیدار، سکوتشان را شکسته‌اند و با ضرب و شتم فریاد‌ها را نمی‌توانند سرکوب کنند.

وی تأکید کرد: صهیونیسم دیگر در بین جهانیان آبرویی ندارد و باید موجودیت رژیم جعلی و فاسد صهیونیستی را رو به زوال دانست، همانگونه که این مولود نامشروع لیبرالیسم در آستانه فروپاشی است، صدای شکسته شدن استخوان‌های لیبرالیسم و نئولیبرالیسم هم شنیده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته