دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1403 - 18:52

حماس: آمریکا و اسرائیل بر سر نابودی مسئله فلسطین اتفاق نظر دارند

حماس: آمریکا و اسرائیل بر سر نابودی مسئله فلسطین اتفاق نظر دارند
«اسامه حمدان» از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز شنبه تأکید کرد که دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی بر سر از بین بردن مسئله فلسطین، اتفاق نظر دارند، ولی اختلاف بین آنان در ابزار تحقق این امر است.
کد خبر : 904470

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ «اسامه حمدان» از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز شنبه تأکید کرد که دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی بر سر از بین بردن مسئله فلسطین، اتفاق نظر دارند، ولی اختلاف بین آنان در ابزار تحقق این امر است.

حمدان با بیان اینکه اسرائیل در مذاکرات، عقب‌نشینی‌هایی داشته است، در عین حال گفت: این مسئله کافی نیست و نشانگر جدیت این رژیم برای دستیابی به توافق نیست. موضع آمریکا نیز توأم با نفاق است».

وی با اشاره به اینکه آمریکا بر خلاف آنچه در ظاهر می‌گوید، در جریان مذاکرات، بر عکس آن را انجام می‌دهد، ادامه داد: «از هر کس که به غزه بیاید تا در روند آزادسازی مشارکت داشته باشد، استقبال می‌کنیم، نه اینکه حامی اسرائیل باشد».

این رهبر حماس با تأکید بر اینکه باید گروه‌های فلسطینی بر سر طرح ملی توافق کنند که مبتنی بر مقاومت باشد و با هدف آزادی فلسطین و تشکیل کشور مستقل صورت گیرد، خاطر نشان کرد: ما از هر دولتی که با مرجعیت گروه‌های فلسطینی باشد، حمایت خواهیم کرد؛ صرف نظر اینکه ما در آن حضور داشته باشیم یا خیر».

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته