دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1403 - 14:20

راهنمای خرید کتاب از کتاب‌فروشی فیل

راهنمای خرید کتاب از کتاب‌فروشی فیل
در تماس‌های دریافتی از سوی کاربران‌مان بار‌ها با سؤالاتی مواجه شده‌ایم که به منظور کسب اطلاع و راهنمایی برای خرید و آشنایی با این روند از سوی آنان مطرح می‌شود.
کد خبر : 904138

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در تماس‌های دریافتی از سوی کاربران‌مان بارها با سؤالاتی مواجه شده‌ایم که به منظور کسب اطلاع و راهنمایی برای خرید و آشنایی با این روند از سوی آنان مطرح می‌شود، در این موارد معمولاً اولین پاسخ ما این است که روند خرید کتاب دست دوم از سایت کتابفروشی فیل چندان پیچیده نیست،

خرید آنلاین کتاب دست دوم

کافی است به بخش (های) موردعلاقه‌تان بروید، کتب موردنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید و سپس با تکمیل فرم مشخصات، اعم از آدرس، کدپستی، نام و نام خانوادگی و شماره‌ی تلفن همراه‌تان اقدام به ثبت سفارش کنید. اگر بخواهیم در خصوص اصالت کتاب‌های بارگذاری‌شده در سایت توضیح بدهیم باید این نکته را ذکر کنیم که تمامی کتاب‌های ارائه‌شده در این سایت نسخه‌ی اصلی بوده و چاپ‌های متفرقه اعم از اُفست و دیجیتال و... نیستند، ضمناً تصویر بارگذاری‌شده در سایت برای هر کتاب تصویر همان کتاب بوده و تزئینی نیست.

ارسال رایگان کتاب

در مورد تحویل سفارشات سؤالی که در اغلب موارد از سوی کاربران مطرح می‌شود امکان دریافت حضوری سفارشات‌شان است که متأسفانه در حال حاضر میسر نیست و ارسال کتاب‌ها به فاصله‌ی یک روز کاری (به‌جز پنجشنبه و تعطیلات رسمی) فقط از طریق پست پیشتاز است و هزینه‌ی ارسال برای خریدهای بالای پانصد هزارتومان رایگان خواهد بود.

در خصوص بسته‌بندی سفارش‌ها نیز باید گفت که سفارش مشتریان محترم با نهایت دقت و وسواس بسته‌بندی می‌شوند تا کاملاً سالم به دست آن‌ها برسند. کاربران گرامی علاوه بر سایت می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی (تلگرام، اینستاگرام، واتس‌اپ) نیز سفارش خود را ثبت نمایند و برای اطلاع از تازه‌ترین کتاب بارگذاری‌شده در سایت عضو کانال تلگرام این کتابفروشی شوند.

بروز رسانی روزانه لیست کتاب ها

افزون بر این منتخبی از کتاب‌های سایت نیز در فواصل زمانی کوتاه در صفحه‌ی اینستاگرام کتابفروشی فیل بارگذاری می‌شوند تا کاربران گرامی در جریان گزیده‌ای از کتاب‌های موجود در انبار سایت قرار گیرند. کیفیت فیزیکی کتاب‌های بارگذاری شده در سایت همگی در وضعیتی مطلوب است و اگر ایرادی احتمالی در وضعیت فیزیکی آن‌ها وجود داشته باشد حتماً در بخش توضیحات به آن اشاره خواهد شد، موجودی و قیمت تمامی کتاب‌های مشاهده‌شده در سایت به‌روز بوده و از این بابت جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

فروش کتاب دست دوم

کاربران گرامی می‌توانند علاوه‌بر خرید کتاب از کتابفروشی فیل کتابخانه شخصی خود را نیز طی فرآیندی روشن و مشخص با قیمتی منصفانه به این سایت بفروشند؛ به این ترتیب که ابتدای به بخش «خرید کتابخانه شخصی شما» در سایت مراجعه کرده و چند تصویر کلی از کتاب‌های‌تان در هر یک از فیلدهای مشخص شده بارگذاری کنید، سپس تعداد تقریبی کتاب‌ها و قیمت پیشنهادی خود را به همراه نام و شماره تماس خود وارد کنید تا در اولین فرصت نسبت به برآوردهای اولیه و تماس با شما اقدام شود.

هم اکنون شما نیز می‌توانید از طریق رایانه‌ یا تلفن همراه خود تنها با چند کلیک این روند ساده را طی کرده و کتب درخواستی خود را با کیفیت و قیمت مناسب در کوتاه‌ترین زمان ممکن در منزل یا محل کار تحویل بگیرید

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته