دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1395 - 15:16

تجلیل از خدمات رئیس سابق شورای سیاستگذاری سما آذربایجان شرقی و رئیس آموزشکده پسرانه سما واحد تبریز

مراسم تجلیل از تلاشها و خدمات دکتر جواد حقیر مددی رییس سابق شورای سیاستگذاری سما استان آذربایجان شرقی و سید حمایت میرزاده رئیس آموزشکده پسرانه سما واحد تبریز برگزار شد.
کد خبر : 90350

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، دکتر شهریار حسن زاده دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان آذربایجان شرقی در این مراسم که با حضور روسای آموزشکده‌های سما استان و مدیران مدارس و جمعی از کارکنان سما برگزار شد با گرامیداشت ایام 14 و 15 خرداد و یاد و خاطره امام امت از زحمات و تلاش‌های چندین ساله دکتر جواد حقیر مددی و سید حمایت میرزاده قدردانی و تشکر کرد و با اعلام اینکه درهای سما همیشه به روی این بزرگواران باز است برای آنها آرزوی صحت و سلامتی در دیگر سنگر های خدمت به این نظام و مردم کرد.


دکتر سعید فرشاد مشاور عالی سازمان سما هم با تشکر از کلیه همکاران مجموعه بزرگ سما ، بیکاری و بی سوادی را از جمله مشکلات اساسی جامعه دانست و از سیدحمایت میرزاده بعنوان نماینده مجلس شورای اسلامی خواستار توجه ویژه به این مسائل شد.


در بخش دیگر، دکتر جواد حقیرمددی رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی حضرت امام خمینی (ره) با ابراز خرسندی از حضور در جمع سمائیان تبریز و آشنایی با این همکاران در طول مدت اندک حضور در سما استان و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و امام خمینی (ره)، از شخصیت مبارک امام خمینی به عنوان یک شخصیت تاریخ ساز و انقلابی نام برد و با توجه به سه جریان تاریخی دین داری، استقلال طلبی و آزادی طلبی در جریان انقلاب اسلامی و رهبری منحصر به فرد امام در این دوران را نشانگر شخصیت بی نظیر امام (ره) دانست.


سیدحمایت میرزاده نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی و رئیس آموزشکده پسرانه سما تبریز با ابراز خرسندی از حضور چند ساله خود در مجموعه سما تبریز و آشنایی با همکاران این مجموعه به ارائه گزارش عملکرد خود در طول این مدت پرداخت.


مراسم تجلیل از تلاش‌ها و خدمات دکتر جواد حقیر مددی رییس سابق شورای سیاستگذاری سما استان و سید حمایت میرزاده رییس آموزشکده پسرانه سما واحد تبریز در سالن اجتماعات آموزشکده دخترانه سما تبریز برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب