دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 اسفند 1393 - 11:06
مدیرعامل سابق شرکت فرودگاه‌های کشور:

مدیرعامل سابق شرکت فرودگاه‌های کشور: به‌ بهانه‌های واهی برکنار شدم

مدیرعامل برکنار شده شرکت فرودگاه‌های کشور بهانه‌گیری‌های واهی را عامل برکناری خود عنوان کرد.
کد خبر : 9033

محمدعلی ایلخانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا با بیان اینکه انجام فعالیت‌های اقتصادی در دوران بازنشستگی یکی از بهانه‌های برکناری‌ام بوده است، گفت: ظاهرا باید به جای کارهای جهادی در کشور به‌ اقداماتی از قبیل دلالی و فروش ارز می‌پرداختم.


وی با تاکید بر اینکه پیش از انتخاب به مدیرعاملی شرکت فرودگاه‌های کشور ریاست سازمان هواپیمایی کشوری را عهده‌دار و پس از چند ماه نیز بازنشسته شدم، افزود: من رئیس و سهامدار تشریفات اقتصادی فرودگاه امام خمینی(ره) بودم اما در زمان معارفه خود این موارد را اعلام کرد و با آگاهی از این فعالیت‌های اقتصادی، حکم مدیرعاملی داده شد.


ایلخانی با بیان اینکه پیش از آمدنم به شرکت فرودگاه‌ها گدا نبودم، تصریح کرد: پیش از آمدنم به شرکت فرودگاه‌ها وضع مالی مناسبی داشتم و این را همه می‌دانستند اما اکنون گفته می‌شود که چرا از وضع مالی خوبی برخوردار هستید.


مدیرعامل سابق شرکت فرودگاه های کشور تاکید کرد: با وجود اینکه پیش از ورود به شرکت فرودگاه‌ها به عنوان مدیرعامل از سمت ریاست خود در تشریفات اقتصادی فرودگاه امام خمینی(ره) استعفا کرده‌ام اما یکی از علت‌های برکناری‌ام تعارض سمت با مسئولیت سابق عنوان می‌شود.


وی خاطر نشان کرد: روز گذشته در جریان تماس تلفنی گرفته شده از دفتر وزیر راه و شهرسازی از برکناری‌ام مطلع شدم اما باید بگویم که همه علت‌های عنوان شده بهانه‌گیری‌های واهی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته