دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1395 - 10:13
نمایندگان استان‌ها در حاشیه تحویل آثار جشنواره کشوری نشریات دانشجویی:

نشریات دانشگاهی ترجمان افکار و اندیشه دانشجویان و استادان دانشگاه است

نمایندگان استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه تحویل آثار به نخستین جشنواره کشوری نشریات دانشجویی عنوان کردند که نشریات دانشگاهی ترجمان افکار و اندیشه دانشجویان و استادان دانشگاه است.
کد خبر : 90228

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، سیدرضا حسینی نماینده استان قم آثار استان قم را 32 اثر ذکر کرد و درباره جشنواره گفت: « نخستین جشنواره دانشجویی کشوری می تواند بستر مناسبی برای مشارکت و آموزش دانشجویان در تمرین کارگروهی و اعتلای فرهنگی آنان باشد و زمینه ساز فراگیری هنرهای متنوع، صفحه آرایی، گرافیک، نویسندگی، خبرنویسی، گزارش نویسی و... باشد که در سایر جشنواره ها چنین تنوعی مشاهده نمی شود.»


نماینده استان قم تأثیر نشریات دانشجویی بر اساتید و دانشجویان و دانشگاه استان خود را مثبت ارزیابی کرد و گفت: « در صورت حضور فعال و دائمی نشریات در دانشگاه، انگیزه دانشگاهیان را در زمینه های مختلف از جمله نویسندگی و اطلاع رسانی بالا می برد.»


وی درباره راه اندازی کمیته های ناظر بر فعالیت نشریات در دانشگاه استان قم گفت: « نظارت این کمیته ها امری مبارک و مثبت است که روند نشریات را قانون مند خواهد کرد.»


سیده مهری لطفی نماینده استان اردبیل نیز تعداد آثار استان خود را 97 اثر و 19 نشریه برتر ذکر کرد و این جشنواره را در رشد و بهبود نشریات در دانشگاه موثر خواند و از میزبانی واحد تبریز قدردانی کرد.


در بخش دیگر محسن تاجیان نماینده استان خراسان رضوی آثار این استان را 70 اثر و 20 نشریه ذکر کرد و این جشنواره را یکی از ضروریات حوزه دانشجویی و فرهنگی خواند.


تاجیان افزود: «نشریات دانشجویی ترجمان افکار و اندیشه دانشجویان و اساتید دانشگاه است و امید می رود این جشنواره باعث بهبود نشریات در واحدهای دانشگاهی شده و مسیر اصلی خود را پیدا کند.»


وی واحد تبریز را واحد موفق در برگزاری جشنواره هنر و ادبیات دینی در سال گذشته خواند و از مسئولان دانشگاه از انتخاب این واحد به عنوان میزبان نخستین جشنواره کشوری نشریات دانشجویی قدردانی کرد.


نخستین جشنواره کشوری نشریات دانشجویی در بازه زمانی مهر و آبان سال­ جاری همراه با برپایی نمایشگاه و برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار می شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: واحد تبریز
ارسال نظر
هلدینگ شایسته