دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
یک مقام مسئول در گفت‌وگو با آنا:

دانشجویان خوابگاهی در ماه رمضان بدون غذا نمی‌مانند!

دانشجویان خوابگاهی در ماه رمضان بدون غذا نمی‌مانند!
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم درباره تمهیدات اندیشیده شدن برای درنظر گرفتن غذای افطاری و سحری ویژه دانشجویان خوابگاه‌های سراسر کشور توضیحاتی را ارائه کرد. 
کد خبر : 901328

مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره تدابیر اندیشیده شده برای تهیه تغذیه دانشجویان خوابگاهی در ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: از آنجایی که هم اکنون نصف دانشجویان خوابگاهی در اتاق‌های خود مستقر هستند؛ بنابراین دانشگاه‌ها می‌توانند تا ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ برای دانشجویان افطاری و سحری در نظر بگیرند، البته این موضوع نیازمند آن است که رزرو غذا به حد نصاب برسد. 

وی افزود: با توجه به اینکه هر وعده غذای دانشجویی برای دانشگاه‌ها ۸۰ تا ۹۰ هزار تومان هزینه دارد؛ بنابراین اگر دانشجویی غذا رزرو کند، اما آن را میل نکند به بیت المال ضرر وارد کرده است. 

گنجی با بیان اینکه نمی‌گذاریم دانشجویی در دوران ماه مبارک رمضان دچار مشکل تغذیه باشد؛ تاکید کرد: اگر رزرو غذای دانشجویی در خوابگاه‌ها به حد نصاب نرسد، دانشگاه‌ها می‌توانند با تدابیر اندیشیده شده یا مواد اولیه را برای پخت و پز به دانشجویان بدهند یا اینکه با رستوران‌های مدنظر خودشان صحبت کرده تا دانشجویان برای افطاری و سحری به آنجا مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته