دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 اسفند 1402 - 14:35

تشکیل کمیته ویژه حقوقی و بررسی وضعیت درآمدها و بدهی‌های پرسپولیس

تشکیل کمیته ویژه حقوقی و بررسی وضعیت درآمدها و بدهی‌های پرسپولیس
هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، امروز (دوشنبه) به اتفاق مدیر عامل تشکیل نشست داد.
کد خبر : 899921

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، هیئت مدیره باشگاه با حضور حسین شهریاری، محمد دلبری، پیمان حدادی و مجید پوراحمدی به اتفاق رضا درویش، مدیرعامل، امروز تشکیل جلسه داد.

هیئت مدیره در ابتدا، تقدیر و تشکر خود از صبوری و همکاری طلبکارانی چون اعضای تیم بزرگسالان، اعضای تیم‌های پایه و آکادمی، سازمان‌ها، نهادها و فعالان بخش خصوصی که با باشگاه مراودات مالی دارند، پرسنل و کارکنان باشگاه و غیره را اعلام کرد.

مدیر عامل در این جلسه گزارشی از درآمدهای قابل حصول از محل فعالیت‌های تبلیغاتی و تجاری باشگاه تا پایان سال ۱۴۰۲ و بدهی، معوقات و تعهدات مالی تا پایان سال رو به اتمام را ارائه نمود.

همچنین درباره منابع مالی و اعتباری که برای انجام همین تعهدات در نظر گرفته شده بود اما با توجه به احکام لازم‌الاجرای فوتبالی و محاکم قضایی در طول سال، برای اموری چون باز کردن حساب‌ها، اخذ مجوز حرفه‌ای و باز کردن پنجره ‌نقل و انتقالاتی، صرف پرداخت بدهی‌های برجای مانده از گذشته شد، صحبت گردید.

در ادامه، هیئت مدیره درباره تخصیص اعتبار و درآمدهای قابل حصول به هر یک از موارد، بحث و مشورت پرداخت.

در این نشست درباره پرونده‌های حقوقی باشگاه نیز تبادل نظر و تصمیم‌هایی اخذ شد. از تصمیم‌های اخذ شده در این نشست، تشکیل کمیته ویژه حقوقی با حضور دو تن از اعضای هیئت مدیره بود. هدف از تشکیل این کمیته ساماندهی پرونده‌های حقوقی باشگاه به منظور کاهش تعداد پرونده‌های باز و تعیین وضعیت و بستن سریع‌تر پرونده‌هایی که امکان آن وجود دارد، است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته