دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 اسفند 1402 - 12:28
می‌خواهیم مشکلات استقلال و پرسپولیس حل‌و‌فصل شود؛

اسبقیان: صحبت‌های یکی از مدیران تأمین اجتماعی در مورد واگذاری پرسپولیس را نشنیدم+ فیلم

اسبقیان: صحبت‌های یکی از مدیران تأمین اجتماعی در مورد واگذاری پرسپولیس را نشنیدم+ فیلم
معاون وزیر ورزش گفت: وزارت ورزش و جوانان دنبال تیمداری و باشگاه‌داری نیست، چون از وظایف این وزارتخانه نیست.
کد خبر : 899879

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد شروین اسبقیان پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی درباره اینکه شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) مالکیت باشگاه پرسپولیس را نپذیرفته، اظهار کرد: دوستان سازمان خصوصی‌سازی اطلاعات کامل را دارند و توضیح خواهند داد. آنچه مسلم است و وزیر ورزش پیگیری می‌کند، وزارت ورزش و جوانان دنبال تیمداری و باشگاه‌داری نیست، چون از وظایف این وزارتخانه نیست. وزارت ورزش و جوان دستگاه ناظر بر عملکرد باشگاه‌هاست. 

وی ادامه داد: ان‌شاءالله این اتفاق پیگیری می‌شود تا هر چه زودتر اتفاق بیفتد و تکلیف این دو باشگاه محبوب حل و فصل شود. دغدغه‌هایی که هواداران عزیزمان و مسئولان ورزش و کشور دارند برطرف شود. من نشنیدم که یکی از مدیران تأمین اجتماعی گفته باشد دولت بابت بدهی‌هایی که به این سازمان دارد می‌خواهد باشگاه پرسپولیس را به این سازمان واگذار کند. فکر نمی‌کنم این باشد. سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان در حال پیگیری است تا واگذاری این دو باشگاه اجرایی شود. دغدغه‌های هواداران، مشکلاتی که مبتلا به این دو باشگاه است ان شاءالله برطرف شود. 

اسبقیان در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک در روز 26 اردیبهشت سال آینده گفت: این انتخابات با نامزدهایی که سال گذشته ثبت‌نام کرده بودند برگزار می‌شود و ثبت‌نام جدیدی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته