دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 اسفند 1402 - 10:03
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان اصفهان:

مشارکت حداکثری در انتخابات مانع رانت و سوءاستفاده در جامعه می‌شود

مشارکت حداکثری در انتخابات مانع رانت و سوءاستفاده در جامعه می‌شود
مجتبی فداء گفت: مشارکت قوی مجلس قوی را رقم زده و جلوی رانت و سوءاستفاده را می‌گیرد.
کد خبر : 899173

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سرتیپ مجتبی فداء، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمانده سپاه صاحب‌الزمان اصفهان در دومین جشنواره علمی شهید چمران سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور که در دانشگاه اصفهان برگزار شد با احترام به مقام استادان اظهار کرد: علم با عمل و اخلاص، معجزه می‌کند. هنر امام خمینی(ره) در درجه نخست این بود که عزت، اقتدار و شرافت ملت غیور ایران را برگرداند.

وی با بیان اینکه تاریخ آیینه عبرت است، عنوان کرد: در طول تاریخ به تجربه ثابت شده که مردم، نقش آفرین هستند و هرکجا مردم حضور نداشتند کار به سرانجام نرسیده، با حفظ بصیرت، استقامت، نشاط و امید، دسیسه دشمنان را شکست داده و ایران اسلامی بهتر از گذشته بر بلندای قله فتح و پیروزی تکیه می‌زند.

فداء با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اضافه کرد: اگر رأی دادن مهم نبود، دشمنان برای رأی ندادن تبلیغ و هزینه نمی‌کردند.

مشارکت حداکثری در انتخابات مانع رانت و سوءاستفاده در جامعه می‌شود

فداء با بیان اینکه سرعت رشد و ارتقای علمی ایران در ۴۵ سال گذشته چندین برابر شده، مطرح کرد: پیشرفت چشمگیر ایران در پنج شاخص اصلی از آموزش و بهداشت تا توسعه و عدالت بی سابقه بوده؛ همچنین با وجود موانع داخلی و خارجی، شاخص توسعه انسانی در ایران بهبود مستمر داشته و نشان از پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران در اهداف توسعه و ارتقای آن به گروه کشور‌های با توسعه بالا در رقابت‌های بین المللی دارد.

وی با تاکید بر اینکه استادان باید شتاب‌دهنده بقیه مردم باشند. بیان کرد: مشارکت قوی مجلس قوی را رقم زده و جلوی رانت و سوءاستفاده را می‌گیرد.

نقش بسیج اساتید در دستیابی به اهداف بیانیه گام دوم

مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان نیز با اشاره به جشنواره «جشنواره بین‌المللی شهید چمران» گفت: در دستیابی به اهداف بیانیه گام دوم، بسیج اساتید نقش تعیین کننده‌ای را برعهده داشتند، از این رو در راستای تحقق اهداف مذکور این جشنواره برگزار شد.

محمد باقری ادامه داد:همه آثار فعالیت‌های علمی فرهنگی، هنری و پژوهشی در زمینه‌های علوم انسانی، هنر و جهاد تبیین با تأکید بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به ویژه سه محور خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن سازی، به منظور ارج نهادن و گرامیداشت شخصیت‌های برجسته علمی، انقلابی، فرهنگی و دانشگاهی جهان اسلام، این جشنواره به نام اندیشمند فرزانه، عارف مجاهد شهید بزرگوار دکتر مصطفی چمران نامیده شد و این جشنواره دومین جشنواره کشوری به نام شهید دکتر مصطفی چمران است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته