دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 اسفند 1402 - 09:21

دانشجویان چالش‌های کشور را شناسایی و راهکار ارائه کنند

دانشجویان چالش‌های کشور را شناسایی و راهکار ارائه کنند
معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفادشت عنوان کرد: دانشجویان باید با دانش و تحلیل خود، مشکلات و چالش‌های کشور را شناسایی و راهکارهایی برای حل آنها ارائه دهند.
کد خبر : 898952

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست هم‌اندیشی «اهمیت نقش‌آفرینی دانشجویان در انتخابات» با حضور مهدی دولت‌یار، استاد دانشگاه و معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفادشت با جمعی از دانشجویان فعال فرهنگی در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفادشت در این نشست به تبیین و تحلیل فرآیند انتخابات در نظام جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: انتخابات نشانه‌ای از حاکمیت مردم و مشارکت آنها در تعیین سرنوشت کشور است.

دولت‌یار به اهمیت نقش دانشجویان در صحنه سیاسی و اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: دانشجویان باید با دانش و تحلیل خود، مشکلات و چالش‌های کشور را شناسایی و راهکار‌هایی برای رفع آنها ارائه دهند.

به گزارش آنا، دانشجویان در این نشست نظرات خود را درباره مسائل مختلف ازجمله اقتصاد، فرهنگ، مقاومت، روابط خارجی و آینده ایران بیان کردند.

این جلسه در حالی برگزار شد که انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته