دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1395 - 08:14

تایید مذاکره یوونتوس با مدافع برزیلی بارسلونا

مدیر یوونتوس اعلام کرد مذاکرات برای انتقال «دنی آلوز» مدافع راست بارسلونا به این باشگاه ایتالیایی به‌خوبی در حال پیشروی است.
کد خبر : 89887

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، این بازیکن برزیلی که 33 سال سن دارد هفته گذشته با باشگاه یوونتوس در ارتباط بوده است که این موضوع احتمال انتقال تابستانه این بازیکن و جدا شدن او از جمع قهرمان لالیگا یا را قوت می‌دهد. مدیر برنامه آلوز، دینورا سانتانا (Dinorah Santana) هفته گذشته هرگونه مذاکره و ارتباط با باشگاه یوونتوس را رد کرد، درحالی‌که دوشنبه موراتامدیر یوونتوس در این باره بیان کرد:«من می‌توان مذاکره با آلوز را تایید کنم و این را بگویم که مذاکرات به‌خوبی در حال پیشروی است و ما از وضعیت موجود کاملاً خرسند هستیم.» همچنین موراتا در مصاحبه با اسکای نوز اضافه کرد که او به سرانجام مذاکرات و بستن قرارداد بسیار خوش‌بین است.


موراتا همچنین در رابطه با خاویر ماسکرانو (Javier Mascherano) هم تیمی آلوز در بارسلونا نیز گفت که ما مذاکراتمان را با این بازیکن از هفته گذشته شروع کرده‌ایم؛ اما باید این را اضافه کنم که به رغم قرار گرفتن موضوع «ماسکرانو» را در دستور کار ما، موضوع «دنی آلوز» و «آندره گومز» (بازیکن والنسیا که او نیز از هفته گذشته با یوونتوس وارد مذاکره شده است) از اهمیت بیشتری برای باشگاه برخوردار است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب