دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 اسفند 1402 - 19:00

تیم‌سازی استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد شهرقدس در عرصه‌ فناوری

تیم‌سازی استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد شهرقدس در عرصه‌ فناوری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت عنوان کرد: استادان و دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه در عرصه‌های نوآوری، فناوری، توسعه علمی، رشد، تقویت و ایده‌های فناورانه تیم‌های خلّاق تشکیل می‌دهند.
کد خبر : 898694

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت برگزار و علیرضا زمانی نوری به‌عنوان رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت معرفی و از تلاش‌های کیوان احزن قدردانی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت در این مراسم اظهار کرد: تغییرات در سیستم دانشگاهی به‌معنای انتقال تجارب است و من از عملکرد دکتر احزن رضایت دارم و همچنین دکتر زمانی نوری قبول مسئولیت کرد و با قدرت به کار خود ادامه خواهند داد و پیش از پیش شاهد پیشرفت دانشکده فنی مهندسی واحد شهرقدس در عرصه‌های نوآوری، فناوری، توسعه علمی، رشد، تقویت استادان در خلق ایده‌های فناورانه، تشکیل تیم‌های خلّاق خواهیم بود.

تیم‌سازی استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد شهرقدس در عرصه‌ فناوری

حامد افشاری متذکر شد: در دوره جدید شاهد تیم‌سازی استادان و دانشجویان در دانشکده مهندسی و فنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت خواهیم بود، امیدوارم با تلاش دانشگاهیان شاهد موفقیت‌های روزافزون در
این حوزه باشیم.

به گزارش آنا، در این نشست حکم علیرضا زمانی نوری به وی اهدا شد. در متن حکم زمانی نوری آمده است: نظر به مراتب تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این حکم به‌عنوان سرپرست دانشکده فنی و مهندسی از تاریخ ۰۷/۱۲/۱۴۰۲ منصوب می‌‌شوید، امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) با صداقت و قانونمندی در انجام امور محوله مطابق با شرح وظایف در راستای منویات مقام معظم رهبری موفق و پیروز باشید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت همچنین در نامه‌ای جداگانه با اهدای لوح سپاس و هدیه‌ای به رسم یادبود از تلاش‌های کیوان احزن در طول دوران تصدی دانشکده فنی و مهندسی قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته