دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حضور در انتخابات پشتوانه ایران قوی است/ هر دانشجو، استاد و کارمند دانشگاه به عنوان یک تریبون عمل کند

حضور در انتخابات پشتوانه ایران قوی است  هر دانشجو، استاد و کارمند دانشگاه به عنوان یک تریبون عمل کند
معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: حضور در انتخابات پشتوانه ایران قوی و از بعد دیپلماسی نیز برای کشور مفید است. هر دانشجو، استاد و کارمند دانشگاه در این کارزار به عنوان یک تریبون عمل کند.
کد خبر : 898653

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی خطیبی، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در جمع کارکنان ستاد وزارت علوم اظهار کرد: حضور در انتخابات یک حق و وظیفه است و ما در قبال خون شهدا مسئولیت داریم با حضور حداکثری در انتخابات، بار دیگر حمایت خود را از نظام اسلامی نشان دهیم.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران نظامی است که بر ستون جمهوریت و اسلامیت متکی است و از اولین روز‌های استقرار جمهوری اسلامی، بنیانگذار کبیر انقلاب، همه امور مهم را به مردم واگذار کرد و حتی قانون اساسی به سرعت به رای مردم گذاشته شد.

خطیبی گفت: مردم علی‌رغم گله‌مندی از مسائل اقتصادی، که به حق هم هست؛ قطعاً در انتخابات حضور پر رنگ خواهند داشت و بار دیگر حماسه و شگفتی خواهند آفرید.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم اظهار کرد: صد‌ها رسانه دشمن برای تحریم انتخابات در حال فعالیت هستند که نشان از اهمیت موضوع انتخابات دارد وگرنه دشمن هیچگاه صلاح ملت ایران را نمی‌خواهد.

وی گفت: پس از حادثه تروریستی کرمان دشمن انتظار داشت ملت در صحنه نباشند ولی دیدیم هم شب حادثه و هم راهپیمایی ۲۲ بهمن ملت همیشه در صحنه، حضور چشمگیر و بیشتری داشتند و دشمن را ناامید کردند و در انتخابات هم اینگونه عمل خواهند کرد.

این استاد دانشگاه گفت: از جامعه دانشگاهی که همیشه در امور اجتماعی و سیاسی کشور پیشرو و مورد اعتماد مردم است. انتظار می‌رود ضمن حضور حداکثری در صحنه انتخابات، مردم را نیز به حضور گسترده تشویق کنید و هر دانشجو، کارمند و عضو هیئت علمی مثل یک تریبون عمل کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته