دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1402 - 11:55
با تأکید بر حضور مردم در انتخابات؛

سردار فدوی: باید اشتباه محاسباتی دشمن را در نطفه خفه کنیم

سردار فدوی: باید اشتباه محاسباتی دشمن را در نطفه خفه کنیم
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند مردم ما حضور پرشوری پای صندوق‌های رای نداشته باشند، گفت: باید اشتباه محاسباتی دشمن را در نطفه خفه کنیم.
کد خبر : 898151

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردارعلی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،  در یادواره شهدای حماسه عاشورایی والفجر۶ و یادبود ۵۰۵ لاله آسمانی شهرستان چالوس، گفت: باید به تکالیف‌مان عمل کنیم و مراقبت و تقوا را در دستور کارمان قرار دهیم، خدا را شاکریم که ملت‌ ما در سال‌های طولانی، مراقبت کردند و مطمئن بودند، وعده خداوند عملی می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمنان می‌خواهند مردم ما حضور پرشوری پای صندوق‌های رای نداشته باشند.

وی با اعلام اینکه آمریکایی‌ها خودشان اذعان می‌کنند که دشمن علنی ما بوده و هستند، اضافه کرد: سوال اینجاست که آیا انسان عاقل به حرف دشمنش گوش می‌دهد؟!

سردار فدوی با اشاره به آیات قرآن مبنی بر اینکه شیطان دشمن شماست از او پیروی نکنید، اظهار کرد: وقتی شیطان اصرار دارد که حرف خودش را به کرسی بنشاند ما باید در انجام تکالیف‌مان مصمم‌تر باشیم.

وی با تاکید بر اینکه باید پرشورترین انتخابات در طول‌ سال‌های انقلاب را به منصه ظهور بگذاریم، تأکید کرد: شیطان بزرگ آمریکا و همراهانش در طول ۴۵ سال گذشته درباره مردم ما و انقلاب اسلامی بارها دچار اشتباه محاسباتی شدند و در اثر همین اشتباه دست به اقدام زدند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: یکی از اقداماتی که در اثر اشتباه محاسباتی آمریکا انجام شده هشت سال دفاع مقدس بود که در آن جنگ از صدام پشتیبانی کردند.

سردار فدوی تصریح کرد: همه ما باید پای انجام تکالیف خود بایستیم و پرشورترین انتخابات را رقم بزنیم و بار دیگر شکست را به ذائقه آمریکا بچشانیم.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در فروردین ماه امسال مبنی بر حضور پرشور در انتخابات، گفت: ۱۱ اسفند ماه روزی است که با حضورمان باید آن اشتباه محاسباتی دشمن را در نطفه خفه کنیم و مشت محکمی بر دهان دشمنان خصوصا آمریکایی‌ها بزنیم.

فدوی با بیان اینکه خودمان در بطن وقایع دفاع مقدس بوده‌ایم، اظهار کرد: در طول سالهای انقلاب بزرگ‌ترین موانع را پشت سر گذاشتیم و پیروز شدیم، و امروز ملت ما در آزمون انتخابات هم پرشورتر از گذشته شرکت کرده و پیروز خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته