دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 اسفند 1402 - 19:08
در گفت‌وگو با آنا اعلام شد؛

ارائه ۱۱۰ اثر به دبیرخانه دومین نمایشگاه صنایع خلّاق و فناوری‌های فرهنگی

ارائه ۱۱۰ اثر به دبیرخانه دومین نمایشگاه صنایع خلّاق و فناوری‌های فرهنگی
مدیر دومین نمایشگاه صنایع خلّاق و فناوری‌های فرهنگی از ارائه ۱۱۰ اثر به دبیرخانه این نمایشگاه از سوی ۵۶ دانشجوی خلّاق خبر داد.
کد خبر : 897981

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با سالروز میلاد خجسته حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام و روز جوان دومین نمایشگاه صنایع خلّاق و فناوری‌های فرهنگی از اول اسفندماه در محل نمایشگاه دائمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان آغاز شده و تا ۱۱ این ماه ادامه خواهئد داشت.

آسیه صمدزاده، مدیر دومین نمایشگاه صنایع خلّاق و فناوری‌های فرهنگی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از ارائه بیش از ۱۱۰ اثر از سوی ۵۶ دانشجوی خلّاق به این نمایشگاه خبر داد و گفت: این نمایشگاه تا یازدهم اسفند پذیرای علاقه‌مندان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان هم در حاشیه بازدید از این نمایشگاه به خبرنگار آنا گفت: دانشگاه بهترین مکان برای بروز و ظهور استعداد‌های درخشان دانشجویان است.

میثم عرب‌زاده با بیان اینکه از طرح‌های بدیع از جمله برپایی چنین نمایشگاه‌هایی استقبال می‌کنیم، افزود: برگزاری نمایشگاه‌های آثار هنری موجب پویایی، حیات معنوی و ایجاد نشاط بین دانشجویان و جامعه دانشگاهی خواهد شد.

وی متذکر شد: در حقیقت هنرجویان و هنرمندان در قالب هنر افکار و ایده‌ها اندیشه‌های خود را به مخاطب خود اعلام می‌کنند و هنرمندان نیازمندی‌های جامعه را در قالب هنر به جامعه عرضه می‌کنند و یک اثر ماندگار از خود به جای می‌گذارند.

عباسعلی اکبرزاده مرشدی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان هم یادآور شد: نمایشگاه صنایع خلّاق و فناوری‌های فرهنگی به همت حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی و مشارکت کانون صنایع خلّاق در قالب‌های نقاشی روی پارچه، عروسک‌سازی، فرش، میناکاری، سفالگری، غزال‌تراشی، اکسسوری، طراحی لباس، سیاه قلم، نقاشی خط، نقاشی روی سفال، میخ و نخ با موضوعات و محتوای قرآنی و دینی، اسلامی و فرهنگی برپا شد.

به گزارش آنا، در نخستین روز افتتاحیه نمایشگاه صنایع خلّاق عرب‌زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان، اعضای هیئت رئیسه و جمعی از کارکنان، استادان و دانشجویان از نمایشگاه بازدید کردند که مورد استقبال قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته