دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 اسفند 1402 - 10:29
در حاشیه جلسه هیئت دولت؛

حسینی: لایحه بودجه سال آینده به مجمع تشخیص فرستاده شد

حسینی: لایحه بودجه سال آینده به مجمع تشخیص فرستاده شد
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: بعد از اعلام مغایرت شورای نگهبان و اصرار مجلس بر نظر خود، بودجه ۱۴۰۳ به مجمع تشخیص رفته است.
کد خبر : 897828

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: بعد از اعلام مغایرت شورای نگهبان و اصرار مجلس بر نظر خود، بودجه ۱۴۰۳ به مجمع تشخیص رفته است.

وی افزود: بعضی موارد بودجه را شورای نگهبان مغایر اعلام کرده بود که نمایندگان بر نظر خود اصرار کردند و الان باید در مجمع تشخیص تایید شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: امیدواریم تا قبل از عید بودجه نهایی شود تا دولت از اول فروردین مطابق بودجه عمل کند.

حسینی در مورد ثبت نام انتخابات مجلس و حرف و حدیث‌هایی که در فضای مجازی در این مورد هست، بیان کرد: بعضی از افراد در زمان خود در انتخابات مجلس ثبت نام نکرده‌اند، از اصلاح طلب و اصولگرا و مستقل چهره‌هایی داریم که می توانند از سراسر کشور کاندیدا داشته باشند.

وی گفت: در سفر به استان‌ها سوال کردم و گفتند از طیف‌های مختلف در انتخابات حضور دارند. شاهد یک رقابت جدی در انتخابات خواهیم بود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین تأکید کرد: اصلاح طلبان هم رسماً اعلام کردند لیست خواهند دادند و در تهران هم لیست دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته