دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 بهمن 1402 - 18:29

پای استارت‌آپ‌ها هم به انتخابات باز شد؛ ۶ ایده برتر معرفی شدند

پای استارت‌آپ‌ها هم به انتخابات باز شد؛ ۶ ایده برتر معرفی شدند
نخستین رویداد استارت‌آپی انتخابات کشور برگزار و از 6 ایده برتر استارت‌آپی در حوزه‌های مختلف مرتبط با انتخابات تجلیل شد.
کد خبر : 897588

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، صفادشت و ملارد نخستین رویداد استارت‌آپی انتخابات کشور را با هدف ارتقای کیفیت و کاهش هزینه‌های برگزاری انتخابات برگزار کرد.

این رویداد با حضور دبیر ستاد انتخابات وزارت کشور و رئیس واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت دانشگاه آزاد اسلامی و سایر مسئولان این حوزه در سالن اجتماعات فرهنگسرای بعثت شهرداری صفادشت برگزار شد.

در این رویداد که با همکاری دانشگاه آزاد واحد شهرقدس، بخشداری صفادشت و اداره‌کل انتخابات وزارت کشور برگزار شد، از 6 ایده برتر استارت‌آپی که در حوزه‌های مختلف مرتبط با انتخابات ارائه شده بودند، تجلیل شد.

پای استارت‌آپ‌ها هم به انتخابات باز شد؛ ۶ ایده برتر معرفی شدند

این ایده‌ها شامل راهکارهای خلّاقانه برای معرفی نامزدها، تبلیغات انتخاباتی، پشتیبانی از روند انتخابات، بازاریابی سیاسی، نظرسنجی، تحلیل رسانه و انتشار اخبار انتخابات بود.

حامد افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت بر لزوم ارتباط فناوری و انتخابات تأکید کرد و گفت: گره خوردن رویدادهای فناورانه با حاکمیت می‌تواند در حوزه انتخابات گفتمان‌ساز باشد و طرحی نو در برگزاری انتخابات‌های پیش‌رو ترسیم کند.

همچنین در این برنامه از سایت همایش علمی انتخابات کشور که توسط دانشگاه آزاد شهرقدس، صفادشت و ملارد طراحی و اجرا شده، رونمایی شد.

این سایت شامل اطلاعات علمی و آموزشی درباره انتخابات و فرصت‌های شرکت در همایش است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته