دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرپرست سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور:

خدمت به دانش‌آموزان استثنایی موهبتی الهی است

خدمت به دانش‌آموزان استثنایی موهبتی الهی است
الماسی با تأکید بر اینکه خدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه موهبتی الهی است، گفت: آنان که توفیق پیدا کرده‌اند به این دانش‌آموزان خدمت کنند قدر خود را بدانند.
کد خبر : 897436

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الله الماسی سرپرست سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور با تأکید بر اینکه خدمت به دانش آموزان با نیاز‌های ویژه یک موهبت الهی است، گفت: آنان که توفیق پیدا کرده‌اند به این دانش‌آموزان خدمت کنند قدر خود را بدانند و مطمئن باشند، خدمت به همنوعان، به‌خصوص دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه پاداش خوبی نزد خداوند متعال دارد و از اعمال نیکو و حسنه محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: درگذشته توسعه فضا‌های آموزشی متناسب با رشد جمعیت پیش نرفت، اما در خراسان رضوی ساخت و احداث مدارس در حال جهش است و امروزه خیرین مدرسه‌ساز رکن اصلی و اساسی در ارتقای فضا‌های آموزشی هستند و با مساعدت این عزیزان اقدامات خوبی در دستگاه تعلیم و تربیت استان رقم خورده است به‌گونه‌ای که اکثر پروژه‌های مدارس استثنایی استان خراسان رضوی خیرساز هستند.

عضو شورای معاونان وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اهمیت فعالیت خیرین مدرسه‌ساز در راستای پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تعلیم و تربیت آینده‌سازان کشور از زحمات و تلاش‌های خیرخواهانه و خداپسندانه حاج علی اکبر شالچیان تشکر و قدردانی کرد.

الماسی افزود: دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه سرمایه‌های ارزشمند جامعه هستند که می‌توانند به جامعه خدمت‌رسانی کنند و برای خود، جامعه و خانواده مفید باشند و اگر نتوانیم پوشش تحصیلی جامعه استثنایی را افزایش دهیم با آسیب‌های اجتماعی روبه‌رو خواهیم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته