دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آغاز اکران «شناور» در هنر و تجربه از ۲۵ بهمن

آغاز اکران «شناور» در هنر و تجربه از ۲۵ بهمن
فیلم سینمایی «شناور» به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور اکران خود را در سینما‌های منتخب «هنر و تجربه» از ۲۵ بهمن ماه آغاز خواهد کرد.
کد خبر : 896193

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فیلم سینمایی «شناور» به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور و تهیه‌کنندگی رضا دادویی و میثم طوسی روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه اکران خود را در سینما‌های منتخب هنر و تجربه آغاز می‌کند.

همچنین، مراسم اکران ویژه و رونمایی «شناور» دوشنبه ۲۳ بهمن ماه در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود. همزمان با آغاز اکران، لوگو تایپ این فیلم سینمایی با طراحی غزل امین‌نیا منتشر و رونمایی شد.

«شناور» اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند شهاب‌الدین حسین‌پور است که دانش‌آموخته کانون هنری حمید سمندریان، کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنر و معماری و سابقه فعالیت طولانی کارگردانی و بازیگری در تئاتر دارد.

«شناور» داستان گروهی دوست صمیمی است که با یکدیگر به سفری کوتاه می‌روند و با گم شدن یکی از آنها اتفاقاتی رخ می‌دهد و راز‌هایی برملا می‌شود.

در این اثر به ترتیب حروف الفبا؛ الهه افشاری، ملیکا باقری، الهه حسینی، گیلدا حمیدی، میثم درویشان‌پور، علیرضا ساوه‌درودی، فائقه شلالوند، اشکان صادقی، علیرضا مؤیدی، فرشید ناصری و بازیگر خردسال رزا دانازاده به ایفای نقش می‌پردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته