دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حرکت انقلابی امام خمینی(ره) موجب استحکام جهان‌بینی مسلمانان و تشیع شد

حرکت انقلابی امام خمینی(ره) موجب استحکام جهان‌بینی مسلمانان و تشیع شد
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: حرکت انقلابی امام خمینی(ره) در بنیانگذاری حکومت اسلامی در جهان معاصر موجب استحکام جهان بینی مسلمانان و تشیع شد.
کد خبر : 895846

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، هم‌زمان با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایمان عطارزاده، معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، رؤسا، مدیران، استادان و کارکنان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تهران، ضمن حضور در مرقد مطهر امام راحل (ره) با نثار تاج گل و قرائت زیاتنامه، در آستانه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با آرمان‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی تجدید عهد و میثاقی دوباره بستند و با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی بر پایبندی خود بر اصول انقلاب و استمرار اندیشه‌های پاک ایشان، تأکید کردند.

ایمان عطارزاده، معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، در مراسم تجدید میثاق دانشگاهیان این دانشگاه در مرقد امام خمینی (ره) به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی آستان تهران به بنیان‌گذاری انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: این حرکت انقلابی موجب استحکام جهان‌بینی مسلمانان و تشیع شده و نه‌تنها ارزش‌ها و اصول انقلابی را تقویت کرده بلکه مسلمانان را بیشتر و عمیق‌تر با معرفی اصول و سیره امامان معصوم (ع)، بصیرت افزایی اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و علمی نیز آشنا کرده است.

وی از ملاک تصمیم‌گیری‌های امام خمینی (ره)، اتکا به آرای مردم نیز یاد کرد و از جمله ویژگی‌های شخصیتی امام خمینی (ره) رهبر و معمار کبیر انقلاب اسلامی را، تعهد، تخصص دینی، عدالت‌خواهی، تحول‌گرایی، رأفت اسلامی و رشد و بالندگی انقلاب اسلامی ایران دانستند.

عطارزاده همچنین از جایگاه ارزشمند دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه فرهنگ و دانش سخن گفته و آن را مولود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرده و تأکید کردند که تربیت علمی و فرهنگی نسل جوان، مهارت‌آموزی علمی و پژوهشی جوانان در این دانشگاه از جمله برکات این نظام است.

عطارزاده با اشاره به میثاق و پیمان مردم با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) ادامه داد: این تجدید میثاق نه‌تنها نشان وفاداری و اعتقادات عمیق مردم به ارزش‌ها و اصول انقلابی است، بلکه آن را نمادی از پیوستگی انقلاب به ریشه‌هایش و تعمیق آن در میان مردم بیان داشت.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران تأکید کرد: میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی، یک میثاق برای دفاع از ارزش‌های اسلامی، عدالت اجتماعی، مردمی سازی، استقلال ملی و انقلاب مردمی است و این میثاق، به همبستگی میان مردم و رهبران و مسئولان انقلابی ایران است که تضمین‌کننده پیشرفت و رشد ملت ایران دانست.

در ادامه عطارزاده، تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز ایران در مسیر حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی و اسلامی، در راه حق، عدالت و پیشرفت، را از درگاه خداوند متعال طلب کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته