دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در هفته پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران صورت گرفت؛

ارائه دستاوردهای ارزشمند و فناورانه در راستای توسعه نقش اجتماعی کشور

ارائه دستاوردهای ارزشمند و فناورانه در راستای توسعه نقش اجتماعی کشور
دستاوردهای ارزشمند و فاخر علمی، پژوهشی، صنعتی و فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی در راستای توسعه نقش اجتماعی، تحول و پیشرفت صنعت کشور ارائه شد.
کد خبر : 885819

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در هفته‌ پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با دارا بودن استعدادهای علمی و پژوهشی بی‌پایان، گام مهمی به‌سوی پیشرفت و توسعه علمی، پژوهشی، صنعتی و فناورانه برداشته‌است. در طول این هفته با ارائه دستاوردهای برجسته در زمینه‌های علمی و پژوهشی و فناورانه، با حضور و مشارکت اعضای هیئت‌علمی، دانشجویان، محققان، صنعتگران، سبب‌ساز افزایش قدرت تأثیرگذاری این دانشگاه در امور اجتماعی و صنعت در سطح ملی و بین‌المللی شده است.

دستاوردهای ارزشمند علمی و پژوهشی

این دستاوردها در حوزه‌های مختلف ارائه شده است. پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته یکی از این دستاوردهاست، دانشگاه آزاد اسلامی با ارائه پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته در حوزه‌های مختلف، نشان داده است که توانمندی‌های بالقوه‌ای در جهت حل مسائل پیچیده و نوآوری علمی، صنعت و نیز حل مسئله‌های اجتماعی دارد.

مقالات علمی برجسته نیز از دیگر دستاوردهای ارائه شده در هفته پژوهش است، تعداد زیادی از اساتید و دانشجویان این دانشگاه، مقالات برجسته‌ای را در نشریات معتبر علمی منتشر کرده‌اند که به گسترش و پیشرفت اطلاعات و دانش جامعه علمی کمک خواهد کرد.

پژوهش در عرصه‌های اجتماعی، فناورانه و صنعتی

همچنین با برگزاری رویدادها، کارگاه‌ها و نشست‌های مشترک با حوزه‌های اجتماعی و صنعتگران، دانشگاه آزاد اسلامی به همکاری و تبادل دانش و فناوری با جامعه و صنعت اختصاص داده است.

در جهت آشنایی عموم با دستاوردهای علمی، پژوهشی، اجتماعی، صنعتی و تکنولوژی، دانشگاه با برگزاری نمایشگاه‌هایی از دستاوردهای علمی، پروژه‌ها و اختراعات اساتید و دانشجویان، توانسته است نقش خود را در توسعه اجتماعی و صنعتی کشور به اثبات برساند.

جوایز و افتخارات

در پایان هفته پژوهش، از تمامی محققان، اساتید، دانشجویان و همه محققانی که در این راه خدمت به علم و دانش سخت کوشیده‌اند، تشکر و قدردانی می‌شود. همچنین افتخارات برجسته‌ترین محققان و پژوهشگران و پروژه‌ها توسط دانشگاه تجلیل خواهد شد. تقدیر و سپاس از همه پژوهشگرانی که در پیشبرد اهداف اجتماعی، پژوهشی و علمی دانشگاه آزاد اسلامی نقش مؤثر داشته‌اند.

ایمان عطارزاده، معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران ضمن عرض تبریک به اساتید، کارکنان، دانشجویان و پژوهشگران شایسته که با تلاش و پیگیری‌های خود به این موفقیت‌ها دست‌یافته‌اند، اعلام کرد امیدواریم که با ادامه راه توسعه دانشگاه، به رشد و پیشرفت بیشتر در عرصه‌های علمی، پژوهشی و صنعتی دست یابیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته