دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پیام تسلیت مدیرکل هنرهای تجسمی در پی درگذشت ایرج تنظیفی

پیام تسلیت مدیرکل هنرهای تجسمی در پی درگذشت ایرج تنظیفی
محمد خراسانی‌زاده، مدیرکل هنرهای تجسمی و سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران با صدور پیامی، درگذشت ایرج تنظیفی، هنرمند نقاش و مجسمه‌ساز را تسلیت گفت.
کد خبر : 895824

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پی درگذشت استاد ایرج تنظیفی، هنرمند رشته‌های مجسمه‌سازی و نقاشی، محمد خراسانی‌زاده، مدیرکل هنرهای تجسمی و سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران، پیام تسلیتی را صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است: هوالباقی، با کمال تاسف و تاثر، در جریان درگذشت هنرمند ارجمند عرصه هنرهای تجسمی، زنده‌یاد ایرج تنظیفی قرار گرفتم.
مرحوم تنظیفی علاوه بر توانمندی و تبحر در ساخت مجسمه‌‌‌ها و احجام مسی، در هنر نقاشی نیز آثار و تجربیات قابل اعتنایی را از خود به یادگار گذاشت که می‌تواند مورد اهتمام هنردوستان و دستمایه بهره‌برداری آحاد هنرمندان به‌ویژه جوانان علاقه‌مند قرار گیرد.

او همچنین سال‌های متمادی از عمر خویش را صرف آموزش و تعلیم هنر ساخت و در مسیر انتقال دانش و آگاهی‌های هنری به نسل‌های مشتاق پس از خود، مجدّانه همت گماشت. اینجانب ضمن تسلیت به خانواده گرامی تنظیفی، جامعه هنرهای تجسمی کشور، دوستان و آشنایان آن هنرمند فقید، از پیشگاه خداوند رحمان برای زنده‌یاد تنظیفی، رحمت و آمرزش و برای تمامی سوگواران، صبر و اجر مسئلت می‌کنم.


 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته